04 July, 2014

1281

Assalamualaikum 


Lama tul tak update.
Dah bersawang sawang.

Sorry ...

Tengok lah hero ni..
Letihnya mengalahkan orang puasa ...




banyak sebenarnya cerita , 
tapi tak sempat lagi nak bercerita 

12 comments:

Irfa said...

mcm mana dia buleh lena tido posisi gitu ye, hihi

Kakzakie said...

Heee... punyalah mengantuk. Menyusu sambil main gitulah jadi ye. Susu dlm botol habis mata terkatup tapi posisi tak dibetulkan..

Anonymous said...

Hihihi..udah macam spider man

ibundo said...

assalamualaikum pb. Apa kabar.
Dah besar dah anak-anak...

Ibu n Abah said...

Selesanya hero lelap
Begitu....
Kita lihat pun tumpang ngantuk...

ZUKI DIN said...

buasnya si hero ni tdo!

Uncle said...

Salam pB.
Jika anak pB yg berada di Poli tu mengambil jurusan Perhotelan dan pB mempunyai banyak kemushkilan mengenai peluang kerja, peluang kenaikan pangkat, tangga gaji di hotel dll, pB boleh berhubung dgn Uncle. Just a short note, seperti juga pekerjaan lain, bidang Perhotelan sangat berwarna-warni. Banyak department yg boleh diceburi. Boleh bertugas diseluruh dunia jika berkeinginan. Tanggagaji seperti juga pekerjaan lain akan bermula dari RM1200 (waiter, cook, receptionist, chambermaid) dan akan mampu meningkat hingga ke RM45,000 sebulan sebagai GM sesebuah hotel (Uncle kenal orang yg mendapat gaji ini di KL sekarang pada jawatan tersebut). So, my point is, don't worry. Tetapi kenalah berusaha keras! Bukan senang nak senang!

kamato tomi said...

Dah lama tak jenguk

m.u.l.a.n said...

lama dok jupe pb.. duduk rumah lama ke..

insan marhaen said...

kepuasan bagi seseorang itu tak sama. selagimana ianya masih dalam kewarasan, biaq pi kat dia lah...

Bunda a.k.a KN said...

Assalam....salam ukhuwah dari bundx....

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...