23 February, 2009

524

Ayaaaaaa ........
Tidur
Bangun
Makan
Tengok TV
Tidur
Sakit kepala
ooooo......
boringggggggg

23 comments:

Ordinary Superhero said...

Aduiih, kesiae weh la ko dio....Sobar lah yo. Ujiae tuh

Abiey69 said...

Ada masanya boring menjengah kita, tulah yang menguap sakan.
Ni tengah boring ni... layan blog2 yang berkenan dihati..

Zealboat said...

Boring?
Pegi le nyumpit ke...

HappyIrfa said...

me too.huwarghhhhhhhhh

Anonymous said...

Salam...doktor bagi rehat so pB kena rehat ler nanti bila dah stat koje kang kata 10syen plak, well.. take care n jgn borinnng -IP-

Alex Lacey said...

tak per...layan jer hehehe...cari buku, baca :D

risanur said...

bestnye dapat cuti lama...jgn la bosan..rehat la secukupnye...

yushida03 said...

hargailah keboringan itu sebelum kesibukan menjengah kita.. :)

Ummibatrisya said...

rehat puas-puas, nanti dah keje esok, boring keje pulak :)

Sastri said...

kak, masa ni la akak kena rehat puas-puas... nanti dah masuk keje, dah takleh nak rehat...

:)

AZWA said...

selamat melayan keboringan itteww...semoga cepat sembuh dan kembali berkerja okee...

Kak Elle said...

rehat,rehat adan rehat kalo takmno bagi saya cuti sakit tu...hehehe

ada peluang untuk berehat baik rehat pB...SEMOGA CEPAT SEMBUH YE:)

KAMATO said...

Bukan senang nak dapat rehat gitu

ina said...

kenalah rehat utk cepat sembuh

hehe

Mak Su said...

layan poco-poco :D

Zareda Norman said...

PB

jom tenet sampai subuh.. hehhhe

catz_mafia said...

pb,
Setuju ngan Zareda Norman.. jom-jom.. hehe..

Neeza Shahril said...

at least boleh berehat Kak Pb.. nanti kerja lagi sakit kepala..
rehat-rehatkan badan dulu ya kakok..

TokNabe said...

tak pe sabarlah.... bila sihat nanti, tak berenti kaki tu berjalan. Mcm budak baru dapat kaki nanti... :D

Yunus Badawi said...

banyakkan baca Al-Quran dan terjemahannya. Kalau masa lain mungkin tak kesempatan.

jamri said...

makan panadol

Zabs said...

Salam pB,
Bubuh minyak cap kapak....

riqzmie said...

hi,can we exchnage our banner,if u done have banner i still can post yur link,please let me know after it done.thnak

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...