25 February, 2009

525

mohon maaf semua kerana tidak dpt menjawab semua komen yang ditinggalkan.

tidak boleh terlalu lama dihadapan pC.

cepat sakit kepala.

boleh dikatakan tiap tiap hari terpaksa menelan 'pain killer'.

hari ni hari terakhir mc.

esok , perlu ke klinik lagi untuk memeriksa kandungan darah.

nak bermanja manja pun tak boleh.

sebabnya



abear dah pun terbang ke Sarawak semalam.

Dua minggu , dia disana .....

Hari ini , dari Kuching dia akan ke Semantan ....


Hmmmmm


Nasibler badan

dah ler kurang sihat, ditinggal tinggalkan lagi tuuuuuu

24 comments:

sWeEtdARLinG said...

sakit kepala sebab migrain atau apa...?

kalo migrain cuba beli caffox... sangat berguna!!

Kak Elle said...

pB take care dan jgn lupa makan ubat ye...hugs

pB said...

KAK ELLE
Kalau Kak Elle jual beg Kak Elle tu , terus pB sihat ..

he he he


pB pun teringin sgt nak hug Kak Elle, tau.








SWEETDARLING
Bukan sakit tu ..
Mintak jauh lerrr ....

Setakat ni , makan ponstan pun ok lagi

HappyIrfa said...

sayang isteri tinggal2kan..semoga cepat baik dan harap xdemam rindu.
hehe

vimmiyasmin said...

PB

alamak!! lamanya kena tinggal!!!
tak pe !
jauh d mata dekat di hati !
nanti balik HONEYMOON lelama sket!
tambah lagi MC 3 minggu ke!
hehehehehe!

boring dok umah , jom kita jenjalan ramai ramai!

Yunus Badawi said...

Ciannya dia. Dugaan.
Anak2 kan ada. Juga rakan2 blogger.

AZWA said...

take time to rest...takper abear gi tu bukannya lama sangat ( pujuk hati tu...hehehhe)

drink lots of water. take care PB..

zue said...

dah le kurang sihat..abear x ada pulak. bykkan bersabor ye.

yg penting jaga kesihatan.

Alex Lacey said...

harap PB akan sihat seperti sedia kala dengan cepat...

Anonymous said...

Abear is just doing another routine work but kali ni jauh skit, hopefully pB will be fine n cepat sembuh..-IP-

achik said...

sayangkan isteri, tinggal tinggalkan.. hehehe.. ;p

moga cepat sembuh kak PB.. jaga diri.. :)

KV said...

seb baik abe tok tinggal maso dok tgh teruk ari tu. Hihi
Sabar deh. Makan ubat biar teratur.

ima said...

semoga bertambah sihat...kesiannya ditinggalkan abear...seperti kata Happylrfa dan achik,sayangkan isteri tinggal-tinggalkan.

risanur said...

hope kak pB bersabar la segala dugaan dr Allah...semoga sihat :)

aNIe said...

PB...orang kata...sayangkan isteri tinggal2kan...tu yang cik abe selalu tinggalkan pb tu...takpe...nanti dia balik boleh manja2 lebih2 ye...

Kujie said...

eemmm...kita makin tambah usia
gitulah

kak jie pun skrg ni kurangkan sikit aktiviti round2 the world kat tenet

Akmal said...

Jaga diri kak. Toksoh ngadap skrin lamo2 telajok, sakit ppalo :)

mother of two said...

semoga cepat sembuh yer...dan jage lupo make ubat yg ditetapkae....:)

zino said...

sekurang2 nya tiga minggu baru recover betul... semuga cepat sembuh...

abe ke kucing ya.. kalau KK boleh cari cari rahmand

CikguZue said...

semoga cepat sembuh ye. jap lagi cik abe balik, tentu lagi cepat sihatnye...aminn...

Azian hasan said...

pB,
Semoga cepat sembuh...nanti abear balik, senang hati dia tengok pB dah ceria kembali.

Take care,

MULAN said...

kesiannya pb..!!! sabor yek...

kot dekat boleh jengok2 & kacau2 pb..

Neeza Shahril said...

sabar kak pb.. dugaan tu..
abang pergi jauh mencari rezeki
doa-doakan dia..
semoga kak pb pun cepat sihat..
makan ubat jangan dilupa ya..

Fadh said...

alahai cian nyer dia...xpe sabar ok...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...