08 July, 2009

621


Salam
Ada yang dok tanya pasal cikgu tu , kan ...
Alhamdulillah , tengah hari tadi , pB dapat sms dari dia...
She asked me the account number ....
Syukurrrr .....



Tentang temuduga , also ok.
Tak macam yang dulu tu ....
Syukur ......

14 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

moga baik2 selalu dan dipermudah segala urusan (:

achik said...

nak happy pilss tuuuu!! ;p

tulipurple said...

alhamdulillah....

p/s:sis..ada lg ker lebey pil tu..nak gak lah :)

Ummibatrisya said...

alhamdullilah dan good luck :)

Rohaniah said...

think happy thots, akan dapat happy returns hehehehe....moga happy sokmo...

cikgu_math said...

kat mana nak dapat happy pill tu pB?? ada jual tak?
Nak juga simpan untuk stol 365 hari..
Dah tak larat nal sedih-sedih lagi!
Anyway...Alhamdulillah..semuanya nampak gembira!

AZANI said...

yang penting abear dan pB senyum mesra...

Zareda Norman said...

PB

Alhamdullillah...

Jangan makan happy pils tu berbanyak.. segalanya biarlah sederhana aje

zino said...

yg penting happy.. kalau boleh tak perlu pill utk happy hehe

Kujie said...

alhamdulillah....moga dipermudahkan segalanya

Abang Long said...

Happy Pills tu berapa ringgit sebotol ?

MULAN said...

oohh dia sms jua akhirnya.. berkat sabar pb..

kad0k. said...

kak..happy pills tu ada lagi tak?..:p

Mak Su said...

selamat berjaya ya pb

nak tahu pasal desperate housewives? hhmmm... si bree tu fikir2 samada nak bercerai ngan laki dia, Tom scavo plaks nak operate muka dia kasik lagi ensem tapi lynette tak kasik, si Susan tu kena sabotaj ngan si saiko tu, dah tak jadik kawin ngan jackson. gitu ler.

mike plaks bercadang nak kawin ngan makwe baru dia tu, sapa namanya entah, yang dia dah duduk bersama tu. gitu ler.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...