21 December, 2009

752

Terlalu banyak kehilangan bulan ini.
Terlalu ramai yang pergi meninggalkan pB ...
Tiba tiba hati ini terasa kosong ....

9 comments:

kakcikseroja said...

Salam pB..

jangan biarkan kekosongan itu menjadi sesuatu yang boleh merosakkan jiwa.. :)

~0~ said...

sabar ye kak

maiyah said...

kosong mmg perit namun ia bleh jd ruang utk kita menilai dan melihat kehidupan dgn cara yg berbeza

aNIe said...

Salam PB..banyak cerita yang akak tertinggal...lama tak menjengah...

Jgn terasa diri itu kosong...kerana masih ramai di sekeliling PB yang memerlukan PB...

tchersally said...

jgn biarkan kekosongan itu terlalu lama bertamu d hati..

naz ilyn said...

salam...rasa yang sama gak...
banyak kehilangan henggit bayar duit buku ngan persiapan sekolah...
tak lama lagi rasa kehilanagn sebab anak dah balik ke sekolah...
tiba-tiba rasa macam muda balik sebab anak kat rumah tinggal sorang jer...hehehe.

Yunus Badawi said...

Salam pB.

aBear dan anak2 kan masih ada.

Webmaster@Echam said...

pB,
Takmolah camni. Jgn sedey2 yer....

oghe said...

Bukan apa tu... masuk tahun baru, maka perjalanan, perjuangan dan cabaran baru mula ditempuhi...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...