16 February, 2010

803


MasyaAllah , sehari dua ni cuaca sungguh panas.

Pagi pagi pun dah berpeluh - peluh.

Malam , apa lah lagi.

Kipas high speed pun belum tentu dapat menghilangkan peluh.


Macam manalah keadaan orang yang tinggal di dalam rumah beratapkan zink?

MasyaAllah .



Tiba - tiba rasa macam nak pasang penghawa dingin kat DAPUR ...

8 comments:

zino said...

pasang jangan tak pasang....

aNIe said...

Hehehe...Pasang Pb...biar nyaman dan lebih berselera menikmati hidangan tengahari...heheh

Malam2 pun masih panas jugak kan?

maiyah said...

ada ekon pun rasa gak bahang nih

Zareda Norman said...

cuaca panas sampai ke Mac nanti.. ujian dunia ni ...

al-mankaraqi said...

memang panas.....

xiiinam said...

Kat sini sejuk! Meh!

kakcikseroja said...

Salam pB..

memang panas sangat2.. tidur dalam air cond pun boleh berpeluh.. kakcik sampai sakit kepala... Macam manalah panas kat 'sana' nanti kan?

KAMATO said...

Panas ni dijangka sehingga pertengahan bulan depan

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...