27 March, 2010

832



Alhamdulillah , surat dari LUTH dah sampai.
Seruan dah sampai.
Tapi , simpanan belum cukup lagi ....


Ini lah yang selalu orang kata
ada setengah tu , duit dah cukup tapi tak dpt panggilan.
Dan
ada setengah tu , panggilan dah dapat , tapi duit belum cukup.

12 comments:

nurazzah8 said...

Salam pB...jangan cakap duit tak cukup... Alhamdulillah dah dapat jemputan menunaikan fardhu haji... selalu buat solat sunat Dhuha dan solat tahajjud malam...mohon pada Allah, Dia Maha Mendengar doa hambaNya... InsyaAllah akan datang rezeki yg tidak disangka2 ...

ini berdasarkan pengalaman akak sendiri dulu.. dah dapat jemputan tapi simpanan belum memenuhi yang diperlukan oleh LUTH... akak selalu buat solat sunat Dhuha dan solat tahajjud... Alhamdulillah, bertimpa-timpa datang rezeki dari pelbagai sumber utk mencukupkan tabung... mohon lah pada Allah, sesungguhnya Allah itu Maha Mendengar...Amin

KV said...

kv dah bukak akaun tapi blom daftar untuk haji. nak kena pi daftar cepat2 ni, dengar nya kalo daftar tahun ni 2031 baru dapat pegi. Biar betul!

hazila said...

Betul tu. Saya mohon pergi 2 tahun sudah tapi tak lepas. Sebab nak tumpang my parents. Entah bila la pulak.

Rohaniah said...

insyaAllah, pasti boleh...yakin ajer

oren said...

terima jek kak, sbb mcm kak nurrazah8 cakap, rezeki Allah akan datang dr pelbagai sumber..kena rajin solat dhuha dan tahajud,mohon dicukupkan belanja dan keperluan nak g mekah nih..untung akak dpt p time umo muda nih..

Arena said...

Akak, usahakan pegi, surat jemputan dah sampai kak. Buatlah ikut nasihat kawan2 kat atas tu mana tau ada rezeki.. Eiii bestnya. Dah baca travelog Haji? Kalau belum gi baca, sure semangat nak pegi nanti.. Moga dipermudahkan kak..

Scorpion61 said...

Dah smpai seruan ler tu, bila kita berdoa dan memohon pada Allah swt dimurahkan rezeki insyaallah niat murni kita akan dimakbulkan amin...
p/s; diriku masih tercari2..?

achik said...

mudah2an dipermudahkan.. :)

MOKCIK AZWA said...

Semoga dipermudahkan jln untuk PB...insyaAllah..

TOKMA said...

Sejuk hati dapat berita PB dijemput menjadi 'tetamu Allah' kali ini, terimalah anugerah yg tak semua umatnya boleh dapat. Tawakal kpd Kebesaran Allah...insyaAllah jln PB akan terbuka luas. Tokma doakan PB bertemu dgn Nya disana kelak.

Jgn sesekali mengalah PB sebelum kecundang. Nikmatilah keajaiban yg tak mungkin dapat diluahkan pada setiap jejak kita kesana. Ini dugaan pertama PB.

risanur said...

alhamdulilah kak pB seruan sudah sampai...
moga akak dapat pergi walaupun pelbagai rintangan akan dihadapi...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

eliss punya MIL ngan FIL pun tahun ni panggilannya..me baru 1K jer ada dlm TH ni mcm mana..huhuhu

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...