853

Salam ...

Alhamdulillah , hari ni dah mula kerja.
Semalam , memang tak larat nak kerja. So , ambil cuti lagi.
Lagi pun , banyak baju baju yang kotor harus dibasuh.
Tak kan nak tinggalkan pada Tok Ma.

Nak cerita pasal pengalaman ke Kuching dan Kg Bungit , rasa macam
tak syok jer sebab sekeping gambar pun tak ada.
Semuanya dok dalam lappy aBear.

Insyaallah , malam ni pB update cerita perjalanan kami ke sana.



Tunggggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Comments

kakcikseroja said…
Esok kakcik pulak nak ke Kuching.. Insya Allah, hari Ahad baru kakcik berkesempatan nak baca catatan pB tu.. :)
Yunus Badawi said…
Meow saya tunggu ni. Cepatlah sikit
TokNabe said…
Banyak gambar2 dan cerita menarik tu
Mak Su said…
anakbuah maksu baru balik dari kucing, demam plaks
Pak Man laksam said…
Letak gambar banyak-banyak sikit.
~0~ said…
ku tunggu
"MULAN" said…
best nya.. tak pernah sampai kuching..
Scorpion61 said…
wellcome back...
tak sabar nak dengar crite...
kan ku tungguuu...
meow...
atty's said…
akan ku tungguuu..
relevan said…
Menunggu je ni cerita dari pB..
AZANI said…
salam pB
dah cuba umai?
kami tunggu kisah seterusnya.
MOKCIK AZWA said…
Lamanya PB ber JJCM...mana mana gambar2 nya ??

Popular Posts