1025

Setelah berfikir panjang berkilo-kilo meter dan lebar ber-ela ela,
akhirnya pB ambil keputusan untuk bertukar tempat kerja.

Dari Shah Alam ke CyberJaya.
Akan berkuatkuasa pada 16hb Jun 2011.


14 tahun pB bekerja di Shah Alam nie.
Jun 15 1997 pB bertukar dari Pulau Pinang ke Shah Alam.
Dan Jun 15 2011 akan menjadi hari terakhir pB di Shah Alam.


Sedih ??
Memang sedih sangat sangat.


Sebab pB dah anggap semua staff kat pejabat ni macam adik beradik pB.
Susah senang bersama.
Kalau dengan member sebelah pB ni , dia tempat pB bercerita.
Ada masalah jer , carik dia.
Ada hal jer , carik dia.
Begitu jugak dia dengan pB.


Sekarang bila drive , pB akan rasa sayu jer.
Sebab lepas ni , bukan jalan ni lagi yang pB akan ambil....







Hu hu hu







Doa pB agar perpindahan ini akan membawa perkara yang positif kedalam kehidupan pB

Comments

Ummi said…
PB, ummi pun selalu dapat tarikah yang sama gak, tarikh tu masuk keje, tarikh tu resign keje :)

semoga semuanya baik-baik saja, pasti ada hikmah yang berlaku, yang tak bestnya bile resign atau pindah, kena tinggalkan kawan baik, tu yang sedih, dia pun mesti sedih kan

kena cari kawan baru pulak :)
e.l.i.s.s.m.i.e said…
oloslaa...sedihnyaa..baru jupo dua kali di shah alam..rumah pindah jugok ko??
HappyIrfa said…
KAKPB..

nsya Allah,mana tahu tempat baru lebih baik.naik pangkat ye kak?

kawan lama jangan dilupa dan semoga mendapat kawan baru yang ngam di tpt baru nanti.

16hb?emm cik abe akan hadiri intebiu.harap ada rezki dia.tolong doakan juga yer
Rohaniah said…
koho dekat dengan k.wear...buleh la k.wear gi melawat hehehe....kito tubik lunch lunch...
bujal X said…
so kat cyberjaya nanti time rehat jumaat nak lepak mana?he~~
MULAN said…
15 jun tarikh kawin... hehehhe...

selamat pindah pb.. moga terus sukses & dipermudahkan segalanya..
Daddy Ziyyad said…
Bertabah lah... :)

Mungkin tempat baru akan membawa kawan yang baru juga...

Selamat bertugas di tempat baru..

ps: dah dekat dengan restoren Saba tu..ekekeke
Nazzue said…
Pengalaman baru tu PB...semoga PB happy di tempat baru...
p/s: sedey juga bila teringat kawan2 lama 1 tmpt keja

Entri Terkini: Tips Mengetahui Ranking Blog
Ati Masrif said…
salam,

mmg sedih tetapi mungkin
untuk sementara manatau
tempat baru lagi best :)
risanur said…
gud luck kak pB..
Anonymous said…
Ya Allah Pb akan ke Cyberjaya...nnt call ye sbb cm belanja lunch menyambut kedatangan Pb...cm dah ada di cyberjaya dr 2007...nothing much la dik kat sini....kalau Friday asyik kelik rumah je...

cm
kakcik said…
pB bertukar tempat kerja tu, tukar kerja sama ke? Maksudnya, berhenti ditempat lama dan dapat kerja baru di tempat baru?
Sally said…
Hijrah itu jihad..
angin baru..doa selamat

Popular Posts