1024

Ingatkan bila dah hampir dengan tarikh nak bertukar ,
tak adalah isu isu panas yang akan terjadi kat pejabat nie.


Tapi , sangkaan pB meleset.
Hari ini , gaduh lagi...

Dah nama lagi perempuan ,
mesti mulut nak membebel.
Tapi tulah .....


Akibat dari pertengkaran kali ni,
laptop rosak lagi.

Yang pasti bukan laptop pB,
sebab pB guna desktop.




Dah letih nak fikir...
Biar jelah ......

Comments

Nazzue said…
Laen kali kalo ada gadoh2 lagi, PB mintak siap2 laptop tu..jgn biar rosak rugi.. :)
p/s: biasa pompuan gaduh tarik2 rambut kalo dalam tv..

Entri terkini : Kenali Siapa Yang Digelar Blogger Tegar
Ummi said…
diam ajelah PB, buat tak tahu aje, nanti nak pindah jugak kan :)
MULAN said…
sabor pb... sabor je laa...
adiejin said…
Hello mek PB.. pe kabor ?
kakpah said…
sampai rosak laptop? ganaz jugak e..
pB said…

KAK PAH
Memang brutal , Kak Pah....



Takut gak pB masa tu ...
pB said…

ADIEJIN

Wahhh ...ado lagi kor demo ??? Lamo dok dengar khabar berito
pB said…

MULAN

Memang kena banyak sabar. Tapi kengkadang tu , tahap kesabaran pun ada hadnya jugak
pB said…

UMMIE

Itulah pasal... Diam jer , itu yang lebih baik ...Bila jadi hal hal macam nie, rasa tak sabar pulak nak pindah (walaupun sedih)
pB said…

Nazzue

Lepas ni dah tak gaduh gaduh dah. Sebab minggu depan pB dah tak ada lagi kat bahagian nie .....
gedek! said…
Jangan biarkan...

anjurkan gusti...
risanur said…
sabar je la kak pB...sampai masa kak pB akan pindah gak..

Popular Posts