1026

Pagi tadi , adakan sessi bergambar bersama-sama.
Walaupun dah bertahun bekerja bersama , tapi bukan selalu ada sessi posing-posing ni.
Shoot guna kamera aBear. Baru lawa sikit kan.


Tapi sayang sebab tak cukup korum.
Tiga orang tak ada.
Sorang cuti sakit sejak dua minggu lepas.
Sorang cuti sakit hari ini sebab sakit tekak.
Dan sorang lagi , nun jauh di Kuala Selangor.


Jamuan perpisahan akan diadakan pada hari rabu ini.
Harap jangan ada adegan meleleh air mata sudah lah.
Barang barang peribadi , satupun belum pB kemas.
Kotak dah ada.
Yang sebenarnya tak sampai hati nak mengemas ni semua.
Sebab masih rasa seperti masih lagi bekerja di bahagian ini.




Tengah hari tadi ke BSN di Seksyen 17.
Kira ini last punya transaction di BNS Shah Alam.



Lepas gie BSN , gie makan kat Restoran Cermin.
Ini pun , kira last punya santapan tengah hari kat sini.
Makan keli bakar dengan nescafee O ais.




Lepas kenyang , pB ke Salun Ann's di Seksyen 18.
Hadapan dengan Giant.
Memang ini salun yang 'selareh' pB dok pergi , terutama
bila rasa stress-stress kat pejabat.
Pergi cuci rambut jer.
Seronok bila kulit kepala diurut - urut.


Tak tahu lah bila lagi akan beronggeng-ronggeng begini di Shah Alam.









Kat CyberJaya , ada ker semua ini ????????????????????







HATI MAKIN SAYU .....
KENAPA BEGITU SUSAH NAK LEPASKAN SEMUA INI....
PADAHAL pB YANG MINTA PERTUKARAN INI .....

Comments

Daddy Ziyyad said…
kat cyberjaya, pasti ada saloon, ada restoren, ada semuanya...:)

selamat berpindah ke tempat kerja yg baru
bujal X said…
cyberjaya best hapa?he~~
Kakzakie said…
Pilihan telah dibuat. Kalau rindu boleh datang sesekali jenguk. Teruskan tekad....

Airmata mesti luruh hari Rabu nanti. Itu kakak jamin 100% :(
luahfikiran said…
SALAM,
SELAMAT BERTUGAS DI TEMPAT BARU ! CJ DGN BBB INI TAK JAUH !
aNIe said…
Alahai PB...Cyberjaya tu jauh... nampaknya takdptlah kita nak jumpa lagik ye... ntah bilalah kita boleh makan2 lagik ye...
Sally said…
Think positive..think positive..

Selamat berhijrah pB!
rumah kuning said…
sangat tak suka bila pindah tempat baru sebab semua orang kita tak kenal hati budi.apa pun semoga pB gembira di tempat baru.
risanur said…
kenangan dan memori itu la mmg sukar utk dilupakan..namun pengalaman di tempat baru akan menjadi kenangan baru bg kak pB...slmt mengemas ye...
TokNabe said…
Selamat beetugas di tempat baru.Mungkin lebih seronok kot... belum cuba, belum tau.

ni email ambo,

zuriazani03@yahoo.com
e.l.i.s.s.m.i.e said…
semoga aman dan bahagia di tempat baru :)

pegi dulu, baru tahu..kalo tok suko, mintok keja shah alam semula :)

Popular Posts