23 November, 2011

1092

Ada sekilo udang yang aBear beli semasa dia outstation di Kota Kinabalu ...



Tulun .....



Saper leh ajar cam ner nak masak BUTTER PRAWN yang marbeles




Tulun .....

9 comments:

HappyIrfa said...

SORI SMS SEMALAM,KACAU OGHE BERCUTI :-(

BUTTER PRAWN XRETI.KALU GULAI POYOK TAHU LA..

MOKCIK AZWA said...

Bertandang ke rumah chef kak liza pasti ada resepi kat sana hehehe..

dah masak, jgn lupa koling2 kita untuk makan2 sekalik hahahaha

Zareda Norman said...

Buat gulai kari je.. Lg maveles

Yunus Badawi said...

Saya makan pandailah hehehe

Kunang-Kunang said...

Kak ani kalau udang besar2 gulai lemak jer tak pandai masak moden2ni.

MULAN said...

maap.. reti makan je, butter prawm tak reti masak... dah masak call ya, kita datang makan..

Kakzakie said...

Butter prwan kakak biasa goreng dulu udang tu asingkan. Tumis cili padi yg dipotong kecik2 dgn bawang putih, masuk daun kari sikit guna butter. Masuk garam dan gula. Bila butter dah jadi kerinting masukkan udang. Itu cara kakak.

Mar'iyatul Qibtiah Abdul Kahar said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

http://www.trymasak.my/ahli/resepi.php?teks=Butter%20Prawn&oleh=blackbutterfly

-- oghe --

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...