08 January, 2012

1112

Going to Muar tomorrow morning.
Kakak akan mula bersekolah di sana.

Doakan agar semuanya selamat .
Doakan agar kakak tak nangis.
Dan yang paling penting , doakan mama @ pB tidak akan menangis semasa meninggalkan kakak di sana.


Hu hu hu





16 comments:

risanur said...

moga kak pB dan kakak kuat ye...

naniasda said...

Congrats to Kakak kerana dpt melanjutkan pelajaran ke sekolah asrama penuh :)

Zareda Norman said...

Dua dua mesti jangan nangis tau..

All the best buat kakak

Rumah Kuning said...

pb,
biasanya kalau ada yg mula dulu, kita pun tak dpt tahan. hujan juga. hehehe

Ibu n Abah said...

pB..
tak pandai nak kata apa-apa
sebab..
akak pun jenis tak pernah berpisah dengan anak.
saja masa anak dapat 5A, tak minta pun sekolah asrama...
- jenis suka anak2 berkumpul depan mata...

aNIe said...

Salam PB... lama akak tak menjengah di sini... banyak cerita yang akak terlepas... Adam dah pun berusia 1 tahun...SELAMAT HARI LAHIR buat Adam...semoga membesar menjadi anak yang soleh sihat dan sentiasa membanggakan PB...

Kakak dah duduk jauh ye...huhuhu...akak dah rasa dulu...sedih...meninggalkan anak di sekolah asrama yg jauh dari pandangan mata...

MOKCIK AZWA said...

huhu..mesti ada drama air mata gak tu nanti hehehe...

KAMATO said...

Tahniah untuk kakak dan moga succes, nangis tu adat, memang comfirm nangis punya he he....

pB said...


KAMATO
Terima kasih .
Semua ibubapa mau kan anak anak mereka berjaya , kan.


Wa cakap lu , setitik air mata pun tak tumpah .....

pB said...


AZWA
Tak nangis , beb... Air muka kakak selamba badak jer .... Langsung tak ada muka sedih.

pB said...


KAK ANIE
As salam Kak Anie.

Masa sekarang dah berlari, dah tak jalan - jalan dah. Sebab tu , setahun kejab jer ....

Yup-yup , kakak dah dok Muar sekarang nie. Dua jam jugak perjalanan tu ... Kira ok lagilah kalau nak compare dengan Kak Lang.

pB said...


KAK RAHMAH
Hajat dihati tu , tak mau berpisah. Tapi bila difikir - fikir , mungkin dengan cara ni sahaja , yang dpt mendidik anak pB jadi lebih berdikari dan belajar ....

pB said...


RUMAH KUNING
Dua dua tak menangis ... Tapi dalam hati pB , sebakkkkkk ... Cuba berlagak jadi kuat.

pB said...


ZAREDA
Memang tak nangis pun. Nampak dia gembira aja ...

Irfa said...

saya boleh..kak PB lagi boleh..ini bukan kali pertama kan?emm u can do it sis

Janna Wan Muhammad said...

kakak masuk MRSM Muar ko ? tah niah kakak ! mama plak jgn sedih2 yer mama ! kakak pegi nak belajar....mama doa utk kakak banyak2....

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...