1115

13
14
15
16
17

5 hari tu tak update blog .
Che Mood tak datang datang.
Hati asyik tak keruan jer.

Penyakit lupa semakin teruk sekarang nie.

Lepas jumpa Barang A , hilang pulak Barang B.

Semalam hilang external hard disk.
Hari ini jumpa , External hard Disk , hilang pulak buku bank CIMB Tok Ma.

Semakin hari , semakin jadi pelupa.......



Ya ALLah .....

Comments

Daddy Ziyyad said…
makan kismis sebakul, nescaya tak pelupa lagi..ekekeke
atty's said…
kena makan kismis byk2..lepas tu cuba cek air yg dimasak utk diminum..kot ada semut ke..
takecare ye pb..happy chinesse new year
Kakcik Seroja said…
Lupa itu sifat manusia biasa, jangan sampai jadi nyanyuk udahle.
e.l.i.s.s.m.i.e said…
kena makan kismis doa dan kurangkan makan semut.hehehehe
MOKCIK AZWA said…
huhuhu azwa ni dalam dua minggu lagi nak ke luar negara tetapi pasport tlupa letak kat mana huhuhuhu
KhaiRin - anies said…
cuba amalkan surah al-nasr.. iza jaa anasrullahi wal fath...baca 3 kali sblm cr then bla da jumpa bc lg 3 kali surah yg sm...dlm hati niat kite mmg nk cari or nk igt kn benda yg da hilang tu...insya allah..
pB said…

K.anies
Terima kasih atas nasihat di atas. Insyaallah , pB akan cuba sekali lagi....
pB said…

M.AZWA
Nak gie mana tu ???


Boleh lar Azwa buat sepertimana yang Khairin komenkan tu... pB doakan agar jumpa pasport tu dalam masa yang terdekat nie
pB said…

ELISSME
Insyaallah, akan diusahakan memakan kismis tu ...

Tqvm.
pB said…

KAKCHIK SEROJA
Minta sangat sangat , janganlah Allah uji sehingga begitu sekali....
pB said…
This comment has been removed by the author.
pB said…

atty's

Nak kena cari kismis ni.. Yang mana elok ? Kismis hitam atau yang kuning tu ??

Selamat bercuti buat atty n family
pB said…

DADDY ZIYYAD

Kang tak pasal - pasal dapat penyakit lain pulak , bila makan sampai sebakul
risanur said…
kak pB kena tarik nafas panjang2 dan istifar banyak2 ye....makan kismis banyak2...
kinna said…
ingatkan org mengandung je cepat lupa :)

kak, kena makan kismis sehari 7 bijik..
baby boo said…
bahaya penyakit lupa nie... sy pun suka terlupa jugak...huhu

Popular Posts