01 February, 2012

1121

pB sudah tangkap cintan dengan drama korea nie.
Sanggup tu balik lewat dari pejabat sebab nak habiskan episod.
Setiap hari , bermula dari jam 5 hingga jam 6 petang.
TV 2.


10 comments:

kakcik said...

Kakcik tak mahu terjebak lagi dengan drama bersiri Korea...hehehe...

azieazah said...

Kat ofis ni pun ada sorang yang macam tu. Aduhh... sampai leka tak makan pun sanggup.

Mujur I tak lagi. Belum lagi. Jangan diajakkkk... kang terjebak jugok.

pB said...

Memang tak boleh terjebak , kalau dah terjebak , tak boleh nak keluar dahhhhhhhhh

Kakzakie said...

Ya Allah... sampai macam tu pB. Kalau kakak tak sanggup rasanya. Penangan cerita korea memang hebat kakak lihat sejak kebelakangan ini.

kasihibu said...

huh...kalau korena memang macam berhantu je kan ;p

Umm N said...

korean drama jange wak mula Da, payossss...

kak wani tengok doh cito nih..baru jah minggu lepah habih tengok glory jane kat ch391. next drama tok tengok doh..ssakut pulok gap payossss..

MULAN said...

oso oseyo..!!!

lagi best dari citer omputih kan..

-gedek! said...

uncle lagi suka tengok drama 'Life Is Drama n This Is My Drama'


hehe

-fAiZiQ- said...

Salam.
apa khabar kak pB.

x sempat lg nk tgk drama ni...

but, sy suke tgk citer 'First Wife Club'.. huhuhuh...

Irfa said...

ME TOOOOOOO :)

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...