1149

WAH ... dua entry dalam sehari .....



Tadik dapat call dari jiran rumah yang pB sewakan kepada budak-budak bujang.
Jiran tu komplen

"akak .... tolonglah nasihatkan budak-budak tu .... pening dah kepala saya dok bau stokin busuk dia orang tu"



kuang kuang kuang ......






Apa yang patut pB buat ???

Comments

Rai said…
anak anak...tolong basuh stokin ye..ada orang kompelin..busuk lah..

hahaha...
KhaiRin : anies said…
diorg sidai stokin kt pagar ke?
kakcik said…
Cakaple - stokin tu taknak dah ke? Kalau taknak buang le... ;-)
Eliss Mie said…
kenapa sampai busuk sangat? diorang kerja construction ker??hahahaha
makchaq said…
La.. busuk lagu mana sampai boleh terbau kat rumah sebelah..
Tapi awat jiran tu tak cakap sendiri.. tulis nota ke kalau segan nak cakap..
Kalau pB yang cakap pun mesti depa tau jiran tu yang komplen.., tak kan terbau sampai rumah pB pulak kan
m.u.l.a.n said…
adoiiii.... stoking yg kecik tu la yg malas nak basuh...
pB said…
rasanya kalau upah seploh ringgit pun , anak pB tak sanggup nak basuh...

he he he
pB said…
rasanya derong ni sangkut kat tepi tembok
pB said…
akak , pB tak pernah pun jumpa lagi dengan budak budak yang menyewa umah pB tu ....
pB said…
tak tahu lar nak cakap cam ner...

akak rasa dia orang tu kerja kilang


tapi tau aja lah budak budak bujang (kena pulak yang jenis tak berapa nak kisah pasal kebersihan).

kesian pada member yang dok sebelah umah tu
pB said…
jiran tu dah sampai kan kepada kakak budak tu
tapi rasanya tak berapa nak dengar nasihat
pB said…
adoiiiii ....

rasanya stokin depa tu , buang dalam lombong , buaya pun pengsan
Rumah Kuning said…
hehehe ada jugak kes macam tu? buat malu je

Popular Posts