05 February, 2013

1231

Cerita Satu


Pagi ni , masa dok drive , rasa macam ada kekurangan jer.
Cfm ... handphone tinggal kat umah.
Patah sebelah kaki rasanya kalau tak ada handphone nie.



So , hari ini hari tiada handphone.



Cerita Dua

Semalam training kat Jalan Semarak.
Esok ada Ujian Penilaian juga kat Jalan Semarak.

"Ya Allah , permudahkanlah ...."


Cerita Ke Tiga

Ada saper saper yang tengah pregnant atau isteri tengah pregnat
berminat nak beli breast pump tak.
Dah lama dah pB nak jual pump Avent nie.
Guna kejab jer , tak sampai dua minggu ...

pB nak let go murah-murah
RM150.

Pump ini pump MANUAL.

11 comments:

Kakcik Nur said...

Bila hp tertinggal, memang rasa maca tak kena je. Padahal kalau kakcik ni, hp tu bukan kerap pun berbunyi. :)

Irfa said...

smlm pun tertinggal hp kat rumah
tp xde sapa kol pun/hahaha

Daddy Ziyyad said...

zaman sekarang, henfon ni dah macam wallet pentingnya kan...tak boleh tertinggal langsung

MystoryPic said...

patah kaki takpo... jangan patah hati... hihihiiiii

azieazah said...

Saya sanggup patah balik..!

MOKCIK AZWA said...

Memang macam tak senang duduk kalau tertinggal henpon kan..kalau dekat boleh jugak gagahkan balik ambil..

Warna Warni Kehidupan said...

kekadang elok juga tak de henpon ni hehe.. tapi NR lau tggl hp macam x sng ddk je huhu

Wak Gelas™ said...

jalan semarak sepelaung je dr opis wak.., aHHHks

Arena said...

Kak,

Saya sangatttt pelupa sekarang ni. Lupa handphonelah, lupa breastpumplah, dah bawak pam, corong tertinggal lah. Adeii.

Kesuma Angsana said...

wah cerita pun leh 3 in 1 n3 ye

Juhariah Johari said...

salam,
apa kabar?
mama lagilah pelupa almaklumlah dah tua.
Terimakasih ya pB! jumpa lagi.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...