1240

Dapat panggilan untuk temuduga.
Temuduga kenaikan pangkat.
Kira ini adalah kenaikan yang terakhir untuk kulikutif seperti pB nie.


Tempat temuduga di Bukit Mahkamah.
Dah berjaman - jamn tak kesana.


Tak berapa teruja untuk menghadiri temuduga nie.
Kerana lokasi pejabat  (sekiranya berjaya dalam temuduga).


Diriki-riki pejabat nya samaada di USJ , Kinrara ataupun PutraJaya.
Masa memohon , ingatkan area CyberJaya jer.
Itu semua area area kesesakan lalulintas tuuuuu .....


Kalau tak pergi , rasa rugi.
Tapi kalau pergi , dibuatnya dapat ....
Peninggggg lagiiiii nak fikirrrrr







Comments

Daddy Ziyyad said…
Pergi aja..

Dapat nanti, nanti2 lah dia punya stress nak fikir...hihihihih
Kakcik said…
Kakcik dah dua kali tolak kenaikan pangkat kerana masalah lokasi... :(
Yunus Badawi said…
Kena kat area jam kalau naik pangkat dan gaji berbaloi jugak. Cuba fikirkan org yg terpaksa menempuh jam tapi pangkat tak naik ... huhu
MystoryPic said…
gi je la mana tau rezeki... naik pangkat naik gaji... itu yg penting
Rumah Kuning said…
apa apa pun, rasanya lebih baik pergi dulu. hehehe
Zareda Norman said…
pergi je.. rezeki jangan ditolak.. kerja mana yg tak stress.. lg stress lg nikmat.. hehhee
aby said…
keputusan di tangan sendiri kan ..
timbanglah utk yg terbaik ..
azieazah said…
Kak Azie pun, mula mula fikir lokasi memang rasa tertekan. Sangat takut.

Tapi bila nekad juga kerja, rupanya ianya tidak la seteruk yang disangka.

Semoga berjaya. All the best!
As salam PB...lamo k.we dok jengok blog...blog k.we sediri pun lamo k.we tok tengok...

PB apa khabar?

Gi jah la temuduga tu...mesti ado rezeki Tuhan nok bui tuh...
Irfa said…
sbb tu x suka gi intebiu..takut dapat.hahaha
Juhariah Johari said…
Salam
Moga bahagia dengan pilihan yg dibuat.
Nak pegi, tak pegi?pergi ada pengalaman baru!

Popular Posts