04 March, 2013

1237


Rumah orang lain , kat dinding
ada gambar.
Ada ayat al-quran.

Kat umah pB , ada tayar basikal.
Sib baik , kalau pintu dibuka , tak lah nampak sangat ,
apa yang tergantung.
Tapi kalau malam , memang sah nampak ....

Ini dinding belakang pintu utama.
Tak tengok dinding kat atas lagi.

Alahai ...
Layan jer lah.
aBear ada minat baru .....

13 comments:

Pizli Mat Wazip said...

Layankan je :D

Chik Att said...

Apasalahnya ...buat lain pada org heheheh

m.u.l.a.n said...

lebih kurang sama tapi kalo tak tahan memang hantar ke stor je..

aby said...

Salam pb.
Ada hobi huby yg is3 tk gemar. Ada juga hobi is3 yg huby tk gemar. Biar layan beskal dr layan is3 belek2 kain kt kedai2 -.hehe. Aby pun satu masa dulu pngayuh tegar juga

MystoryPic said...

baik ada hobi dari takdok hobi

pB said...


ACHIK
Jangae hangat hangat tahik ayae dah lar ....

pB said...


aby
Salam kembali abY

Seronok berbasikal nie.

Seronok bila menuruni kawasan tinggi.

Tapi kalau naik ke kawasan tinggi, semput terus.

pB tolak jer basikal tu.

pB said...


MULAN :

Setakat ni tak masuk stor lagi. Sebab masih lagi panas membara ....

pB said...


Chik Att :

Boleh tahan jugak harga nya.... Tu yang sanggup gantung tayar kat dlm rumah.

pB said...


PIZLI :

Anak-anak pun skrg sibuk melayan hobi aBahnya ....

❤Kamsiah❤ said...

salam..

mcm hubby akak..isshh laman rumah dh mcm bengkel dah...basikal..moto..semua repair sendiri..

salam kenal & follow sini

Wak Gelas™ said...

untungla ada aBear..ehHHee

Mak Wardah said...

Salam kenal. itulah namanya unik dan lain dari yang lain.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...