29 January, 2007

CLUELESS

Seorang teman bertanyakan pada pB :


JIKA KITA SAYANGKAN SESEORANG,
MAKA KITA LEPASKANLAH DIA ...
SEKIRANYA SATU HARI DIA KEMBALI,
MAKA ITU ADALAH CINTA SEJATI.

persoalannya ......

TAPI KALAU SETELAH DILEPASKAN DIA DATANG lLAGI
DALAM HIDUP KITA, DAN SEKALI LAGI DIA PERGI
TANPA SEMPAT KITA MENGHABISKAN MASA BERSAMANYA...

APA PATUT KITA LAKUKAN????

kalau pB lah ------>

lebih baik lepaskan terus...
lebih baik lupakan terus...
lebih baik biarkan dia bersama kehidupan nya...
dan biarlah kita dengan kehidupan kita yang sekarang ini.....

10 comments:

Anonymous said...

jawapan pb adalah insan yang merajuk,
semua jawapan yang pb beri adalah mustahil untuk lupakan terus dari ingatan. langkah terbaik teruskan macam biasa sepertimana sebelumnya. menjaga keluarga adalah yang terbaik untuk kita.

zino said...

ada orang kata..

memang susah nak menyukai sesaorang.. tapi katanya lagi
lagi susah nak melupai orang yg dah di sukai..

pasal tu selalu ada pengharapan bila sesaorang yg di sayang buat hal.. nak bagi 2nd change..hehe

PB said...

ANON

Ayat itu bukan pB yang nyatakan. Dan persoalan itu bukan pB yang utarakan...so bukan pB yang merajuk

betul, patutnya kawan pB tu teruskan kehidupan nya dan menjaga keluarganya, itu yang terbaik

ZINO
Betul kata bro zino itu....
Orang yang paling kita sayang ialah orang yang selalu kita rindui..

Kdg kdg 2nd peluang itu perlu untuk kekalkan sebuah keluarga...

kaklong said...

salam,

oh..speechless saya bab ni

kak, siannya kena berjauahan lagi ngan abe..tak pe, lambat laun, akan habih gakkan course dia tu..doakan aje yg baik2 utk dia ya.

harapnya semua perkara yg akak kata buat hilang arah tu dah settle dah.

Ayu said...

yg lepas tu biarlah lepas.. kalo ia ada pun cuma sebagai kenangan dlm hidup kite..supaya dpt kite jadikan pengajaran dan juga panduan di masa hadapan.

sya doakan abe kak PB sukses dlm study yer..

murtabak dah takde ker? rendu sama itu murtabak? dan juga pau goreng inti kacang

NBK466 said...

Nasib baik ayat JIWANGS nie bukan ata PB...Kata org jgn yg dikendong berciciran...yg dikejar tak dapat...

cikdinz said...

kita lupekan sbb itu bukan hak kita selamanye dan 100%...

blackpurple said...

Akhirnya 'jodoh dan pertemuan' itu ketentuan Tuhan jua....

PB said...

KAK LONG
Hilang arah sebab Abe hilang dari mata....nak kena ikat nampak gayanya....hik hik

AYU
Yup, kak pB setuju dengan pendapat Ayu tu...
Murtabak...ada dik...
Ckp jer, insyaallah akak hantarkan..

NBK
Itulah kan.... biasanya manusia tamak akan rugi...

CIKDINZ
Lupakan...itulah yang terbaik dan jangan jenguk ke belakang lagi...teruskan maju kehadapan

BP
Semuanya kerja Allah, dan Dia yang lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya....

cikdinz said...

"life must go onnnnnnn........."

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...