01 April, 2008

320







Pagi ni bertambah teruk.
Kejab sejuk , kejab panas.
Sendi pun dah sakit sakit nie.
Jab lagi nak g klinik.
Datang pejabat sebab janji dengan Bos.
Kalau tak , memang tak ada nyer nak hadir.
Dah la hari jem kaw kaw.
Nak sampai TOL Elite pun dekat 30 minit.
Sampai situ, tengok semua kereta dah sangkut.
Panjang sungguh.
U Turn , ikut jalan lama.
Depan Proton , then masuk Tmn Sri Muda.
Kuang kuang , memang dasyat sungguh ler jem pagi ni.
Lesen memandu lak pula dah mati.
Sebulan dah KiUQ.
Rasanya bab lesen tu kena tunda dulu.
Insyaallah , bila sihat , boleh ler ke pejabat pos.
Sekarang pB nak ke KLINIK ....

13 comments:

Anonymous said...

Ha ha bila nak gi renew lesen tu ?. nanti kena cekup abis duit bonus kena bayar saman.

MaduLebahNessam@blogger.com

achik said...

semoga cepat sembuh kak PB.. :)

Alex Lacey said...

k.we pung lesen tok gi renew2 lagi nih...nok tukar dari P ke normal hehehehe....

semoga cepat sembuh la deh?

HAPPYIRFA said...

salam..
kalu x tahu lesen mati,berani drive.tp kalau dah tahu lesen mati.
tiba2 rasa takut nak pegang stereng.

Anonymous said...

Adinda kena makan ubat selalu baru penyakit tu akan baik...insyaallah - Big Brother!

Neeza Shahril said...

kesiannya kak pb. nanti balik berehat.. minum air banyak banyak ye.. susoh nati.. bilo Ma tok sihat.. anok2 pun kuca hanya... kak pb take care ya... :))

Alice said...

Semoga PB cepat sembuh.

Mak Su said...

semoga cepat sembuh ya pb.

zino said...

semalam den dah kobaan.. elok la poe klinik copek bia copek sihat e.. kojo tu boleh tangguh.. kalau dah sakit sapo yg susah..

PB jugak yg susah.. bos tu susah jugak la sikit..

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

sian ko kak Pb...
kak pb..oloh la..jeles nyo tgk nasi dage...huhuhu...tok ayoh ni supo my mom jugok la...frozen food tu meme wajib la bowok...gi la rumoh anok2 dio hok mano2 pong...misti ado,aye percik dio bwok jugok,owh..pulut bakar tue.....hok ori tu....lamo nyo tok make .....huhuhu...jeles sungguh,maso kecik2 dulu gak gi beli sokmo la pulut bakar nie....

comey kasut duo pase tue...kak pb berehi kasut2 jenih gitu deh...ado tali2...seksi u....hihihi...

KV said...

akak kena demam virus tu. Demam pesen loni. Kalu skali injek tok jadi apa. Keno 2 kali. Ehehe
Moga cepat sembuh deh!

~mama ranggie a.k.a eira~ said...

x oklagi ke demam tu?

makan ubat ya!

wan said...

dapat mc nanti rehat betul² ek :)

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...