28 October, 2008

429





"Ya Allah , kiranya jawatan ini mendatangkan kebaikan kepada diriku dan
keluargaku , kau permudahkanlah segala galanya dan
berikan lah ia sebagai rezeki ku"


tetapi

"Kiranya jawatan itu akan mendatangkan kemudharatan dan keburukan kepada
diriku dan keluargaku serta kawan kawan ku , Kau berikanlah
ia kepada orang orang yang lebih berhak dan sesuai "



Amin nnnnnn










Jangan depa suruh pB nyanyi lagu KRISTAL dah lerrrrrrr

25 comments:

sya said...

Amin

aNIe said...

PB...semoga segala yang pb doakan dimakbulkan Allah....

umeboshi said...

dpt naik pangkat ke k.pb? anyway, kiter meng'amin'kan ek doa itu. amin!!!

AZWA said...

first sekalik nak gelak dulu...hahahahha...

kedua kali...semoga PB akan berjaya dalam apa jua kerjaya PB..i have a feeeelinggg musti PB akan berjaya, insyaAllah.

Alex Lacey said...

nok tuka kkijo ko?
Happy Belated Birthday....patut PB ikut jah k.we kemaring...buleh jadi hadioh peribadi tuh....

HappyIrfa said...

salam kakpb..
itulah doa yg sebaik2nya.amin

HappyIrfa said...

ops..
nak wish Happy Belated Birthday....

pB said...

IRFA
Terima kasih ....

Aminnn




KAK WEAR
Bukae tuka krijo lar kak wear ....
Nok keno g temudugo esok pagi ....

pB said...

AZWA
Mula mula dok fikir apakebenda lah yang Azwa nak gelak tu...

rupa rupernya kartun tu , ekss


Insyaallah ...
Tks ....


che aBear pB ke TRG hari nie

pB said...

UME
Baru nak g temuduga la Ume ....


Amin




KAK ANIE
Aminnnn


Insyaallah kak anie





KAK SYA
happy belated besday to kak Sya also

KV said...

aminnnn...
moga berjaya.

achik said...

semoga dipermudahkan.. insya-Allah.. :)

Mak Su said...

insyallah, aminnn

lupakanje said...

moga dapat ler kijer tuh...kirenya akan memberikan kebaikan dunia dan akherat.....

abanglong said...

semoga sukses interview... hepi besday skali hehehe

kbguy said...

Selamat Hari jadi..ya.. and semoga kamu berjaya kat interbiu tu..

Ungku Nor said...

happy belated sebeday.
dapat adiah gapo weihh..hehehe

Intan Rosnitta said...

1. Happy Belated Besday.
2. Moga selamat segalanya. Amin.

Mashita Yaakob said...

Happy belated birthday kak.
Keje saya pun mencabar....banyak kali gak orang bengang tiap kali saya audit.Tapi apa nak buat saya ada amanah yang telah dipertanggungjawabkan.

cikdinz said...

aminnnnnnnn.........

kadok said...

all the best sis..:)

pB said...

KADOK
Thx bro




DINZ
Aminnnn kembali

pB said...

MASHITA
Wow , auditor lagi mencabar tu ..

Tak sanggup akakkkkkk




INTAN
Thx Intan

Bila nak date lagi nie?

pB said...

UNGKU
Tak dpt apa apa larrrr
Dia kata tunggu raya haji nie




KBGUY
Thx a lot




AbgLong
Insyaallah




LUPAKANJE
Yang penting , bahagiaaaa

pB said...

MAK SU
Insyaallah.
Berkat doa Mak Su dan kawan kawan




ACHIK
Insyaallah
Moga moga berjaya hendaknya





KV
Terima kasih dik

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...