30 October, 2008

431

Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you

Do you ever want to run away?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming

No you don't know what it's like
When nothing feels alright
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt, to feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more
Before your life is over?

Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding

No you don't know what it's like
When nothing feels alright
You don't know what it's like
To be like me


No one ever lied straight to your face
And no one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy
But I'm not gonna be ok
Everybody always gave you what you wanted
You never had to work
It was always there
You don't know what it's like
What it's like


To be hurt, to feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like (what it's like)


Welcome to my life
Welcome to my life

20 comments:

Alex Lacey said...

aiseh....sedih lagi ko? teruk sangat ko interview tuh? meh kongsi-kongsi, jange sipae...nati bekok....susoh...kami sedia mendengarnya....

Nik Bahrum Bin Nik Abdullah said...

Bakpo gitu mo nyo?

Ummibatrisya said...

salam,

kadang-kadang kita akan rasa sangat sedih bila kita tidak dapat sesuatu yang kita inginkan

tetapi sepatutnya kita besyukur ada banyak lagi nikmat yang Allah berikan yang kita tidak sedari

ini cuma dugaan yang Allah cuba uji kita

mungkin Allah telah merancang sesuatu yang lebih baik :)

sabar!

jangan terlalu sedih! :(

Intan Rosnitta said...

Jgn la gitu. Jom share!

AZWA said...

Aiiyaii...baru jer dengar lagu nie tapi dimana ya??.... oooo baru teringat...erra fazira nyanyi kat tv hari tu. hope u feel much better pb ek..

KV said...

bakpo ni?????

achik said...

huhuhu.. :(

aNIe said...

Alahai pb...sedihnya akak baca entry ni...

Takpelah...think positive...apa2 pun yang mengganggu perasaan adalah asam garam kehidupan...tabahkan hati dan fikirkan yang baik2...

Jgn sedih2 lagik ye...

Anonymous said...

Still feelin down pB..., welll look at the brighter side, don't keep it 2 urself, let it go n share wit ur luvs one or friends ulso ur sincere n carin bloggers... hopefully its not 4 long n may u smile after dis...:-)) -IP-

Mak Su said...

hhmmmm, payah gaks ni nak respon

Yunus Badawi said...

pB,
Allow yourself a few more days to mourn. Live has to go on. Pick up from the "rubble" and start anew come Monday.

pssst - terer you cakap org putih. Begitu gamaknya org yg kecewa.

Zareda Norman said...

semoga wiken ni dapat hiburkan hati yang duka nestapa tu

Sastri said...

aiyoyo... sesetengah verse lagu tu memang sangat terkena dengan sas... huhuhu...

apapun kak, i know you're stronger than me... whatever it is, you'll be fine... *hugs*

pB said...

SAS
Janganlah Sas sedih lak.

Kak pB nak mintak maaf dengan Sas ttg hari tu.
Tak sempat nak bagi pendapat...

Tolong mendengar jer yang mampu



Sas , akak pun doakan Sas kuat ....
Insyaallah , satu hari nanti , Allah akan tunjukkan jalan mana yang patut Sas ikuti




ZAREDA
Wiken ni dah penuh dengan acara dah nie

pB said...

ABG YUNUS
Tak terror mana pun.
Pandai cari , kopi dan paste jer ....


Macam sesuai jer lirik tu pada pB ....




MAK SU
Mak Su tinggalkan jejak pun , pB dah syukur sangat sangat.

Tks




IP
Fasa fasa terawal jer.
Pas ni ok ...

U know me

Teruk dari ni pun pernah dihadapi

pB said...

KAK ANIE
Insyaallah...

Berkat doa dan kata kata semangat kwn kwn blog , pB dah ok dah ...


Bila nak date nie?





ACHIK
Dah ok dah Achikkkkk

pB said...

KV
Keno screwwwwwwwww




AZWA
Alhamdulillah , dah ok dah.

Dua hari lepas , aBear ke Trengganu lagi ...




INTAN
Tadik dah call dah.
So , dah share dah.

He he he



UMMI
Betul tu Ummi.

Kita kecewa bila kita tak dpt apa yang kita mau.
Padahal apa yang kita mau , tu sebenarnya tak elok pun pada kita.

Allah Maha Mengetahui

pB said...

BAHARUM
Biasalah

Mulo mulo lagu tu.


Lamo lamo OK doh ...

pB said...

KAK WEAR
pB tau pB ado rama saing dalae dunio blog nie...

Tks sebab sudi dengar segalo keluh resoh pB nie ....

Anonymous said...

Kita kecewa bila kita tak dpt apa yang kita mau.
Padahal apa yang kita mau , tu sebenarnya tak elok pun pada kita.

-Kalau tau dah tak elok tinggalkan je pB senang cari je yg elok banyak lagi yang elok.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...