15 December, 2008

480

wajah kesayangan hamba .....
hi hi hi
byk nak update tapi ni jer yang sempat ....
pB suka tengok mata dan hidung "orang itu" ....Posted by Picasa

20 comments:

Anonymous said...

Hensemmmm tuuu...kalau yat kan sumpah tak cari lain..jangan menghancurkan hati aber..hehehehehe patut pun akak pB sayang sangat kat aber semuanya ada..bertuah aber hensem dapat isteri lak cantik,alim,kuat iman dan segalanya lah..

..YaT...

aNIe said...

PB...amboi!!...Rasanya ari ni pb mesti bergayut kat blog pb aje menatap wajah kesayangan hamba tu...hehehhe

nurazzah8 said...

amboi....tenung jek lah sampai tak buat kerja lain...hehehe....

Pp said...

kelassssssss......hidung cute....bulu mata lentik.....misai trim....ensemmmm!!!

nasib baik Pp lelaki (Tulen) ...hehehe

Zareda Norman said...

tengok janggut yang tak tahan tu.. wahh PB hari ni mesti ngadap blog dia aje..

JomMakan (JM) said...

Wow hensemmmmnya...

shafarina said...

eceh.. come sokmo :)

Neeza Shahril said...

suami kita lah yang paling elok didunia kan kak pb ;)

Abahnajwa said...

Wah PB...

Hensem tuuuuuuuuuu...kikikiki

lupekanje said...

I laikk....lawa sungguh lobang idung orang ituh..heheh

pB said...

LUPAKANJE
Lobang idung tulah yg jadik pujaan hati kuuuuu


hi hi hi





ABAHNAJWA
Tu yang berkenan di jiwa tu

Intan Rosnitta said...

Sungguh romantika Kak PB ni tau!

:D

oren said...

mcm yusri KRU plak bila tgk dari 1 sudut..

Anonymous said...

pB you're so lucky, aBear looks perfect n macho and who is he....he is pB beloved hubby walla...! -BB-

sya said...

Kalau dah sayang tu pB apa pun cantik dan suka tenguk..

Alex Lacey said...

jago mmolek la tuuu hehehehe

pB said...

KAK WEAR
Hmm ....
Keno samo samo jago.
Kalu sor pihok jah hok dok jago , tok jade ba'ghae jugok tu.




KAK SYA
Betul tu Kak Sya.

Yunus Badawi said...

Tak takut ke kalau ada yg berkenan kat aBear? Kata pB dah bagi lampu hijau kat dia.

pB said...

YB
Kalau dah suratan takdir, tak ada siapa yang boleh tolak .....


Pssttt....
ada ker yang berkenan??
Musykil nie

dlt said...

ni kes lubang hidung tetap menjadi pojaan hati ni... hehe... sib baik takde bijih.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...