02 February, 2009

510

Salam ....


  • Takziah diucapkan kepada


1) KAK LADY
kerana kehilangan anak kucing nya yang bernama RONA.

2) YUNUS BADAWI
kerana kematian bapa saudaranya yang tinggal di KG BARU.


Semoga mereka berdua tabah menghadapi saat saat kehilangan ini.
Yang hidup pasti akan mati ....




  • Tahniah kepada

1) IRFA
kerana menyambut harijadi nya yang ke 30 tahun. Moga umur yang dikurniakan ini akan digunakan sebaik mungkin


2) INTAN
Semoga kerjaya di tempat baru ini akan membawa kebahagian dan duit yang banyak buat Intan sekeluarga. Gaji bulan ni , nanti belanja kak pB , ok.....

3) AHNI
"Awak dapat staff baru tu ,,,,, jaga dia elok - elok "



  • Buat Neeza Shahril , banyak banyak kan bersabar, semoga masalah orang gaji itu dapat diselesaikan dengan segera. Jangae dok gie maghi maghi ... awok tu dalae pa'tae lagi.

Aiksss...
Lain macam jer entry hari ni ,
Macam tinggalkan wasiat pulak .......

9 comments:

KV said...

takdok pun pesanan ko ore. Huhu

manlaksam said...

hey...sekali-sekalo tak apo.....jange selalu.

maklang said...

pb dah sihat ke? harap demam dah kebah...

ni tak ada kena mengena ngan n3 yer:)

AZWA said...

Demam lagi ker PB? Semoga cepat sembuh ya.

shafarina said...

Macam ucapan YB kat anak buah

Neeza Shahril said...

hehehee... kalu dok ggi maghi, lagi la stress kak pb..
cek mek molek hok baghu ni, Ja tok beghapo kkenae la.. :(

~akuni~ said...

Ish ish ish... jauh sekali dia tu (Intan) di bawah jagaan saya... heheheh.... lagipun saya ni staff biasa-biasa je, bukan @ud1t0r...

HappyIrfa said...

salam kakpb..
terharu.sob sob,namaku disebut.tq

Azhar Ahmad said...

kak pb,

Yunus badawi tu bukan adik beradik pak lah ke?

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...