04 February, 2009

513

4 FEB 2009 : Suasana kelam kabut dilaporkan telah berlaku di Taman Puchong Perdana.
Dikhuatiri seorang wanita telah cuba untuk terjun ke dalam sebuah lombong yang berhampiran
dengan rumahnya.

Semua ini berlaku gara - gara suami wanita tersebut telah gagal memenuhi kehendak wanita itu supaya dibelikan satay Haji Samuri . Wanita itu bagaimana pun telah dapat dipujuk .

Ha ha ha

Nasib baik tak ada headline macam kat atas tu di dalam mana mana surat khabar hari ni .


Balik kerja semalam , tengok tengok atas meja makan , dah ada dah satay.





Sib baik beli, kalau tidak , mau pB terjun lombong.
Nak cari batu belah batu bertakup , tak ada pulak kat area Puchong tu.





Sayang aBear

27 comments:

yushida03 said...

alhamdulillah..:)

Anonymous said...

alaa tok dokla citer seorang perempuan terjun lombong teringin nok make satay... berapa lidi habis make semalam... manja gituh majuk-majuk nak makan satay...

cm

Kak Elle said...

kan kak elle dah kata abear mesti belikan...hehe

nasib baik tak terjun ke lombong tu:)

eh smlm akak pun makan satay juga.

shafarina said...

hihihi

seb baik kan kak pb. :)

mcm sedap lak sate. tapi kita tak minat dah sate samuri.

minat sate kat seksyen 7... :)

KV said...

ha!!! kan.
ari tu mmg dia tok dae lah tu.

Aku Bukan Bidadari said...

hish.. sib baik ada sate.. ekekeke... kalo x headline mesti gempak.. sedap tak?? bak sini skit

HappyIrfa said...

ada pepatah berkata
'merajuk pd yg sayang'nilah cthnya.

Yunus Badawi said...

pB tengah mengidam ke ni? Nasib setakat nak makan sate Dato Hj Samuri. Kalau benda pelik yg lain takke pening aBear nak cari. Kesian aBear hehehe (simpati kpd kaum sejenis)

Anonymous said...

SAH! ABEAR SAYANG PB..:-))
-IP-

Alex Lacey said...

keno servis lebih sikit la lepah ni hehehehe

manlaksam said...

Puas hati lah tuh!

pB said...

POK MAE
Hok sbenar nyor bukae nok makae sangat pun , cumo nok kelih dio prihatin ko tidok , tu jahhhh




KAK WEAR
Tu lar , dio dok tanyo ngupoh dio yak smalae lagi

hu hu hu

pB said...

IP
Saper tak sayang isteri.
You also love ur wife very much , kan ....




YB
Tak der mengidam pun...
Tak berisi lagi pun ...

Sib baik mintak satay daging , kalau mintak satay daging rusa atau kijang , haru aBear nak kena g memburu pulak ....


Hadiah apa untuk akak ???




IRFA
A ah ..
Merajuk pada yang sayang ...

Nok maroh pun , pado hok sa'yae jugok ....

pB said...

YAN
Nanti Yan mai Shah Alam , akak pB belanja Yan makan ....




KV
Dio bukae tok dhe'a hari tu.
Dio tok lalu pun jalae tuuuu

pB said...

INA
Satay Seksyen 7 ??

Bangi ke Shah Alam ??




KAK ELLE
Kat Puchong ni banyak lombong tinggal , kak ....

Akak ,
mintak no talifon , buleh ??

pB said...

CHE MA
Bukae makae banyok mano pun.
Rasonya dalae 4 lidi jah , kor.

Sajo nok tengok kor dio jah.
Dio gie beli kor tidok ,,,tu jah




YUS
Anak anak yang happy.
Sebab lama dah tak makan satay tu...

lupekanje said...

sodapnya sate ituu..

Azhar Ahmad said...

Cissss, saya terbayang, akak berlari-lari.... "Batu Belah Batu Bertangkup. Telanlah aku. Aku kempunan makan Sate haji Samuriiiiii" Ahahahhahaha....

Neeza Shahril said...

biar lambat.. asalkan ada kan kak pb..
memae abear tu lupo.. and ado reason valid.. siyae kor dio..
pah ni musti pergi kiss itu abear banyok2 deh.. heheheh..

pB said...

ADIKKU NIJA
Sokmo dio lagu tu.
Kalu bab bab makanae ni , dio tok brapo nok sungguh sikit.

Bukae dio tok tahu , bini dio ni pa'tae kelih ....
Asyik nok ma'kae jah ...

Hi hi hi


Kiss !!!!

May be sumthing more than kiss , kot

ha ha ha

pB said...

AJHAR
Amboi amboi amboi .....

Tak dak batu belah , lombong pun jadiklah ...

ima said...

kan dah dapat tu...amboi!!!sedapnya satey,dah lama saya tak pekena satey samuri....jauh sangat.

risanur said...

alhamdulilah dpt gak makan sate samuri tu...nampak la yg abe masih sygkan kak pB...

pB said...

RISANUR
Sedihnya hati ini kalau dia sudah tidak sayang pada kak pB

Syukur




IMA
Ima dimana???

pB said...

L.K.AJE
Kalau F.O.C lagi sedapppppp

AZWA said...

Sayang abear gak ekekeke...silap...sayang gak abear kat pb kan kan kannss

moral of the story..len kali jgn cepat merajuk hehehehe

pB said...

WA
Bukang ler kawang merajuk sakang.
Buat buat jer merajuk muler muler tu.
Pah tu , aBear ada naik angin sikit , tu yang jadik MUTE BUTTON tu

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...