13 April, 2009

556

Saja nak suruh kamu semua pening
so , meh kita pakat baca ayat kat bawah nie ...






If you can't have the one you love,
You must love the one you have ......


The most value thing is not what you have,
But the one that you miss the most ......



ada berani mau komen ker ???

10 comments:

Alex Lacey said...

PB, if you want to see the love of your life, look in the mirror....

Anonymous said...

*** I MISS D MOMENT @ BMLT ***
-IP-

zareda said...

kena cari kamus dulu ni.. begitu dalam ayat ayat cintanya.. :)

Faris Ibrahim said...
This comment has been removed by the author.
Faris Ibrahim said...

Berjiran yer kita?


Jap..tgh penin pk ayat dlm post ni..
Dalam n dalam maksud dia...
Amat dalam..Hehe..

Papepun..salam perkenalan..

catz_mafia said...

pB,
Yang ni pun kita suka.. xpecially ayat yang ni -
The most value thing is not what you have,
But the one that you miss the most ...... huuhuhu

cam sedih2 plak.. huhuu

Yunus Badawi said...

sapa pulak yg pB rindukan kali ni? aBear outstation lagi ke?

pB said...

YBaBear ada..
Tak kemana mana pun ...

Sekali sekala bermadah , melayan perasaan jer.

pB said...

CATZ_MAFIAA ah ..
Ayat tu memang mendera perasaan.
Buat kita byk berfikirlah pulak ...

Hu hu hu

pB said...

FARISThz for coming to my blog ...

A ah kita berjiran jer.
Mana tahu kot kot pernah lak terserempak kat Ole Ole tu ...

Ayat-ayat cinta tu memang makan dalam ...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...