18 June, 2009

606

Apa nak update nie ????

Pagi ni , emosi agak tidak memuaskan ....
Susah hati pun ada.
Geram pun ada.
Nak marah marah pun ada.

Rasa macam nak ketuk ketuk kepala orang pun ada nie.
Kalau dapat gigit , memang pB dah gigit gigit dahhhhhh....

He he he





10 comments:

Mak Su said...

nak ketuk orang? mak su nak join jugerrr

kad0k. said...

sabar2..:p

zareda said...

gigit?? hehhe

zar pun rasa nak geget orang jugak ni

en_me said...

ammvoiiii.. geget ghitewww

sya said...

gigit jgn tak gigit.........

AZANI said...

pB,lawa gigi...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

saya suka geget tinge orang jugak..salu my baby jadik mangsa..sian..

pB said...


E.L.I.S.S.M.I.E Cian baby kamu

zue said...

salam pB,
hari jumaat yg mulia ni naik hanging je.

catz_mafia said...

Kak pB,
Gigit? Perrghh dah macam Mike Tyson plak.. heheh

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...