24 June, 2009

609

Hari ni 1 Rejab

Saper saper puasa sunat ,

sila angkat keyboard anda .....

9 comments:

cikMilah said...

Akak!!!

baguih punya sahur ngan stew tulang lembu cicah roti baguetta. Siap buat agar-agar cendol nak bbuka nanti. Pukul 3, the japennese make their landing...abishhhh.. ni tgh minum milo panas sambil cilok.

cikMilah said...

baca kat bawah tu kata nak slim kan badan?????
Ishhhh...dah kecik molek slim gitu, tak yah la.. simpan duit tu buat korban raya haji nanti, lagi afdhal.:)))
Bukan apa.. akak pun ambik jugak, mmg berkesan, bila dah stop, badan kembang macam donut!
Let's puasa seikhlasnya, rest assured, that 5kg will be shedded away...

Mr PenyuBiru said...

aku tolong smbg lagi yer,

yang tak bleh puasa sunat, sila angkat mouse pad. hehe..

maklang said...

kalau tak angkat keyboard tak bermakna tak posa kan...

thanks for the call semalam...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

tengah gigih angkat kebod..

TokNabe said...

Kalu angkat, tak dok sapo nampok..... ?.. angkat dale hati jah la. :D

13may said...

oh! dah 1 rejab rupanya

pB said...


13MAY
A ah. Lepas ni Syaban , then Ramadhan.




TOK NABAE
PUNG BULEH JUGOK LAGU TU

tchersally said...

adeyh!..lenguh dah angkat laptop nih!!hehe..

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...