17 July, 2009

628


Masih ingat tak lagi kisah pB dengan Cikgu A .
Ala , tentang sedikit perlanggaran yang berlaku dua minggu lepas.

Rabu lepas , dia sms pB.
Minta no akaun .
Nak masukan duit , katanya.

Sampai ke hari ni , tak ada pun duitnya .....



Persoalannya : Patut ker pB sms bertanyakan hal itu ??????

13 comments:

tulipurple said...

tak salah bertanyakan hak kita...atau mungkin sis bley tanya lepas tarikh gaji.kalu dia ditempat sis pun pasti dia akan bertanya..:) saper taknak duit woo..hehe.

Kak Elle said...

tak salah bertanya...cuba lah.

kakLuna said...

tunggu dulu kot.. bg tempoh bertenang,org kata. bila dh gaji boleh try tanya :D

~0~ said...

Tya je sis...xrugi pape pun..
cuma mengingatkan pada yang terlupa

e.l.i.s.s.m.i.e said...

patut2..pastu leh belanja eliss :P

Mak Su said...

elok tanya ler

Abiey69 said...

kasi can dia ambil gaji dulu baru sms... tengah pokai tu...

CIKGU PANJI said...

tak salah tanya. utk kepastian...

TokNabe said...

Boleh tanya.. hak kita, tapi kalau saya segan sikit nak tanya bab2 duit ni....

izman said...

sms je, bukan salah.

Ummibatrisya said...

apa salahnya bertanya

mungkin dia tunggu gaji kot, 23 kot bulan ini :)

KV said...

patut! Tanya jer kak. Mmg kita rasa segan, tp dia tak segan pun!

jue mj said...

tanya jer.... mende2 mcm ni takleh wait n see jer... kita jg yg rugi nanti... setuju kalu pB tanya pas gaji nanti...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...