20 July, 2009

630

Mencabar sungguh dugaan berpuasa hari ni ....




Di Cheras , kami dihidangkan nasi beriani ......



bau nyerrr , masyaalllahhhhhhhhh




sabar sabar sabarrrrrrrrrrr

13 comments:

Mr PenyuBiru said...

dugaan..dugaaan..

mother of two said...

perghhh sedap tu pb..mmg mencabar keimanan.

e.l.i.s.s.m.i.e said...

woowie..sedap tu :) seb baik x pose..lagi 2 days tapi dh ditawan jepun lak :(

HappyIrfa said...

2 hari je lagi..bila lah nak ganti nih..

PuteriSatu said...

lama tak jengok...
masyaallah..memang memang mencabar betul tu kak... saya pun terliur sama ni...sebab saya pun berpuasa hari ni...ahaks...

kakLuna said...

kalo tgh posa di bln2 org x posa ni..jgn kan nasi beriani..megi mee pun dh jd sebesar2 dugaan. hehe

tulipurple said...

perghhh....tapau jer ler sis,bley buat berbuka nnt.hehe

Ummibatrisya said...

alahai sedapnya

dugaan2 :)

umie@kakyong said...

puasa yang keberapa hari tu PB?? dugaan tu kalau time pose bau makanan.. sabo je la..

tchersally said...

sabarrrr...duuugaaaaaannn..

TokNabe said...

Tak pe... balik nanti cari kedai jual nasi beryani, beli dan balik buat buka.

AZANI said...

kalau puasa sunat,bukalah, rezeki tu,kalau puasa qadha,tengok jelah sambil bersabar...

Rohaniah said...

PB, k.we pilih hok nombor 2 sbb k.we kureng suka siang2 lauk ni hehehe....takat iron-iron ni suka pulakk hehe

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...