07 August, 2009

648

Pada 7 hb Ogos 2009 (hari Jumaat ini)

Pada jam 12, 34 minit dan 56 saat . Masa TELAH menjadi :

12:34:56 07/08/09

Dari 1 hingga 9

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Ini tak akan berlaku sepanjang hidup anda lagi!!!

13 comments:

AyunasiA said...

wahhh cantik la tuh. dah terlepas pon...

MOKCIK AZWA said...

wow...bila baca fakta ni, teringat emel tentang the beauty of matematik...

adanz said...

huhuhuhu duk tengoh apar tikar kat masjid tuh

Achu Tra said...

kalu tok silap ambo..imam ghazali kato..."bendo hok paling jauh dengae kito ialah masa lalu"..tok leh nok gostae kelik doh..

zue said...

alamak baru perasaan lah.

Yunus Badawi said...

Aku tersangkut kat jam di highway PLUS waktu tu masa balik dari Ipoh. Dah lah nak cepat pergi solat Jumaat. huhuhu

CikguZue said...

alhamdulillah jalan2 ke sini, jadi harap2 sempatla menunggu masa itu. kat sini masih pagi lagi.
mintak izin copy paste kan info ini, yea. t.kasih.

tchersally said...

a ah..ye tak ye..

Anonymous said...

Jemput ke http://bangibookseller.blogspot.com/ utk buku2 B. Inggeris. Harry Potter, Princess Diaries, Shopaholic, etc... Harga boleh runding.. Offer menarik... Updated every day..

Zareda Norman said...

masa kejadia zar menjalankan tugas rasmi di dapur hotel best western pacific dok meninjau dewan ballroomnya. Hotel manager tu inform zar..

KAMATO said...

Saya masa saat itu sedang memegang kertas penilaian teknikal SLDN di Empress Sepang, bertafakur sekejap untuk memohon doa kepada Nya

pB said...


KAMATO
Exam apa tu , Bro ... pB doakan Bro berjaya






ZAREDA
Nak adakan majlis harijadi kat situ ker??





ANON
Akan kesana tiap tiap hari, insyaallah.

pB said...


CIKGU SALLY
Iyer , naper??






CIKGU ZUE
Sila , sila. Tiada masalah.





YB
Bunyi jer guna highway , tapi sangkut... Hampeh tul. Bis tu , sempat tak solat jumaat...?





ZUE
Memang tak akan dapat lagi ... :(






ACHU TRA
Betul tu. Maso lah bendo hok paling berhargo. Lagi mahal maso , dari emas






ADANZ
Memae dekat nok masuk waktu jumaat doh tu...






MOKCIK AZWA
Matematik memang menarik kalau dikaji.Tapi bukan semua orang tertarik pada matematik.





AYUNASIA
Actually pB dpt email tu sehari sebelum 7/8/09. pB pun terlepas juga , sebenarnya. Masa tu dok dating dengan Elisme ... kat Seksyen 7.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...