06 August, 2009

647

Baru dok tengok channel Animal Planet




Depa dok tunjuk rencana tentang ikan apa entah.




Macam cat fish , tapi besor benor badannya....






Tiba - tiba








Aduss... kurang pahala posa , hari nie








Pasai apa








Sebab pb dok tengok ikan dok 'projek'






kuang kuang kuang



18 comments:

Abang Long said...

Yang nampak cuma 'melekat' SAHAJA. Yang lain ... 'tidak kelihatan'.

Jadi puasa anda tidak berkrangan. Hehehehehe ...

Kekuatan, Kepuasan dan Kebahagiaan said...

Manusia lebih 'hebat' dari ikan itu.

Anonymous said...

Aduhhhh...ni le akibatnya ditinggalkan aber lama-lama..

Haaaa kan dah kata..Ibarat kata NABIL "lu fikir le sendiri".

satu teka teki..

jumaat tak ada,
sabtu cuti,
ahad cuti,
isnin belum tentu ada.

apa kah dia...kawan-kawan lain nak jawap pun boleh laaa..

suhaila-ab said...

hehehe...ikan pun nak intai...salam kenal....jom datang umh aku jalan2....

Pok Li said...

Demi keturunan

kakpah said...

hik..hik..hik..

Kak Elle said...

hmmm...binatang pun nak kasih sayang kan kan kan...hahaha

adanz said...

ikan tu wat CPR ke?

xiiinam said...

....demo buat gapo tu?




Gege deh....
He..he..

Ummi batrisya dan damya said...

perwarisan :)

ummi geli nak makan ikan pari, sebab ada orang kata ikan pari datang period

maiyah said...

hahaha.. tengok jap pastu pejam mata lari jauh2

Chekgu BaniHassim said...

nature's call nih...
normal laa..
bukan nmpk pon aurat dorg...hehe

TokNabe said...

Nanti ada budak2 belajar dari ikan tu......

redza said...

:) ... senyum jee baca entry ni

McBudu said...

Ikan tu... goreng pun sodap!

Neeza Shahril said...

hmmm.. baru tau.. hehee..

IdzaRis79 said...

huhuuu...

rezki mata tu!!

Anonymous said...

letih weissshhh lagu nih...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...