06 August, 2009

646


I REALLY REALLY NEED THIS NOW !!!!!


SAPER NAK TOLONG URUTTTT ??????

12 comments:

adanz said...

cari je yang bernama ogawa, balik opis ari2 bulih ngurut, pah pulok x reti doh nok ngeluh!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

oloslah..suruhh laa cik abe urut../me abe sokmo yang urut..FOC :)

Zareda Norman said...

PB

mintak cik abear sponsor pi Spa

hanis said...

heaven tuuuuuuuuuuu

hanis said...

heaven tuuuuuuuuuuu

hanis said...

heaven tuuuuuuuuuuu

mum2h said...

Kak PB tinggal kat Puchong perdana kan???

Saya selalu gi urut kat jalan teratai.

-ur silent reader before this -

CikguZue said...

memang best kalau dapat urut,kan. kat sini, sampai bersimpul2 urat, takde tempat massage cam kat M'sia...huhu...

manlaksam said...

En.Suami boleh buat tu, tak dok masalah.

DaliaLiyana said...

best nyer kena urut....kwn dalia ade rekemen sorg nenek ni urut..dia kata best..tp nak g kat nenek ni kena by recomendation..kalau akak nak..nnt dalia leh rekemen kan...:)

DaliaLiyana said...

lupa lak nk bgtau..kang kalau free..tgk gak blog dalia yg ni ek...http://svr-penggunabijak.blogspot.com/

tq

KV said...

kat kampung pun susah nak dpt tukang urut kak. Kv pun teringin sgt dah ni.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...