05 August, 2009

646


I'm trying so hard to update this blog.

Look's like i'm stuck.

No idea ....


Naper ek ???

Entah ler


People says u r so lucky because u have ur mom infront of you everyday.

People envys me because i can take care of my mom in my own house ...


But , sometimes


the reality hurts ....






9 comments:

kakpah said...

la... apa susah pB oi. Takde idea, pB pegi je shoping. nanti melambak idea datang hehe..

pB said...


kak pah
May b sebab orang yang ditunggu panggilannya , tak call call hingga waktu ini. Mungkinkah dia sudah lupa .....

Yunus Badawi said...

Mungkin dia sibuk atau mungkin juga dia sedang tunggu panggilan dari pB. Apakata pB aje yg call dia ngeh3x

Zareda Norman said...

kalau mak zar depan mata, zar syukur sangat walaupun hati sakit tapi nikmat berada dekat dengan mak akan jadi penawarnya..


sabar PB, semua yg sakit tu akan manis jika kita redha

maklang said...

dia ingat tu...cuma tertido kot sebab banyak keje...take care pB..jangan risau2 eh...

maiyah said...

salam.. saya tak bleh lah kalau jauh ngan mak, byk yg mak saya dah lakukan untuk saya sejak jadi OKU ni

risanur said...

bersabar la kak pB...hanya diri yg berasa segalanye...

jue mj said...

bukan semua org dapat balas jasa mak ayah bila diorg memerlukan... ingat je penat lelah diorg membesarkan kita dulu.... yg pahit akan manis jg akhirnya.....

oghe said...

ermm...

anak yang baik akan sentiasa diuji...

tapi jangan jadikan sifat kecil hati terhadap ibumu itu sebagai satu ujian... anggaplah ianya sebahagian dari pembelajaran...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...