11 August, 2009

650

Tiba tiba teringin




Nasi Kerabu Hitam

Nasi Dagae Lauk Ikae Ayo




Nasi Tu'pae




Lopak Ti'kae



Lak'so
Pembetulan : Ini Lak'Sae ..
Thx O.S.Hero



Jalo Mah


Akok



Te'ri Mandi

Pulut Dakak

31 comments:

Kengkawan said...

perghhh nasi kabu hok kaler ite yg x tahan tu... huhuu

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

huuu...lamo doh tok make.terliur gok kawe...

Mak Su said...

sedap-sedap belaka :)

pb, nice knowing you, via blog :D

oren said...

ada beza ka nasik kerabu kaler itam ngan biru?

hari tu g kelantan, depa jamu n.kerabu..punya la superb..saya mkn 2 kali tambah, kenyang smpai malam...

redza said...

sedappppppppppppppppppppppppp nyer...rasa lapar sangat....

Neeza Shahril said...

aduh!!! jejey air liur doh ni kakok weiiii.... :D

oghe said...

arramakk............ buah tanjung tak dok ko ?..

buah tanjung la hok beshhh sangat2..

dlt said...

uwaaa.... ni raso nok kelik loni jugok nih...

tee said...

tu tandanya posa nok dekat doh... hehe...

Anonymous said...

have fun...

OPIE

tchersally said...

huh??..

mujur Ramadhan belum tiba...

kalau tidak mau tersungkur d depan laptop ni!!!!

MULAN said...

nok banyooookkk..

yuyee cap limau said...

alamak lopak tike tu
paling sedap..aduhla sedak sgguh make ne gini..

Nong said...

Tengok gamba pon telior weh... sedap belako...

Yunus Badawi said...

Nasib baik aku baru makan mee bandung kat kedai sekejap tadi. kalau tak mesti terliur huhuhu

cikgu_math said...

pb....bule posa dok sapa lagi ni..
tengok gamba pun terliur doh!!

OO said...

dekat2 nok poso ni gak, tekok mulo beghona pelik...hehehehe....

Zaki said...

tolong laaa....
kawe ada daroh tinggi ni...

Sha said...

salam:)
nmpk nasi kerabu dan laksam tu, rasa la ni aje nak gi cari. lama tak makan. Budu tak lupa.

PINATBATE said...

nikmat...nikmat....nikmat....!

zino said...

sodap tu hehe

maiyah said...

salam.. mak aai nih yang tak leh kawal ni, tuh tuh yg nasi pulut.. pergh!

kakpah said...

Wuish... banyaknye yang pB teringin

Ordinary Superhero said...

Emmm....dekak nok poso do ko? Ghasonyo tu gamba Lak'sae buke nyo Lak'so

manlaksam said...

Pok Mae suko akok dan juga laksam.

Achu Tra said...

pB...nekbak takdok ko??

yginsaf4 said...

sodapnyerrr..

pB said...


yginsaf4
Memang sodapppppp





AchuTra
pB tok makae nekbak...





POK MAE
Tau ...Sebab tu namo Pok Mae , Pok Mae Laksae

adanz said...

huhuhu banyok sungguh komeng entry neh... meme hebat kuaso makene nih...

TokNabe said...

Buat ambo meleleh air lior jah ni........

Benda2 gitu nak ari mano kat tempat ambo ni....

pB said...


TOK NABE
Mujo neleh air liur. Kalau neleh air mato , lagi haruuuu





ADANZ
Food reunite the people ... hihihi Tok semuo makanae ado effect sta'ro nie





O.S.H
Tok lamo doh nok poso nie. Tok sapa sepuluh hari lagi. Thanx for the correction.





KAK PAH
Itu yang pB boleh fikir. Yang pB tak nampak , ada lagi tuuuuuu ....






MAIYAH
Kalau ikut nafsu makan , semua nak telan tu ....Tapi mana mungkin sihhhh






ZINO
Bro , sekarang dah pandai lah nyer makan makanan kelantan ...





PINATABE
Memang nikmat. Nikmat duniaaaaaaaaa

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...