25 August, 2009

663


malas nak update hari ni .....

13 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

pose2 ni tak elok malas2 :)
update laa juadah apa nak berbuka hari ni :P

tchersally said...

huhu...

penyakit M melanda yaaa..

zue said...

bulan2 posa ni...mana boleh malas2.
betul ckap elissmie tu.
beli atau masak juadah hari ni:)

xiiinam said...

pB;
Ini update juga namanya ni...he..he..

Kak Elle said...

takpe rehat lah bulan pose ni semua penat dr segala2 nya kan?

maiyah said...

salam.. uuoi nampak anak tekak tu bila nguap.. selamat rehat nanti meriah ler ngan n3 baru

DrSam said...

saya tengok kartun tu pun terus menguap sama. berjangkit betul :0

Kak Nora said...

Penat ke? Banyak kerja ke?

MULAN said...

taruk gambor kuih je pb..!!

ku tak sempurna said...

babgun!! bangun!!

HappyIrfa said...

malas pun jd en3 yer?hehe

TokNabe said...

emmm... saya pun rasa macam malas nak komen hari ni.

Yunus Badawi said...

Kalau sebulan saya outstation sampai 3-4 kali, maknanya saya nikah sampai 3-4 kali jugaklah. Nikah dgn org yg sama takpe, jgn nikah sampai 3-4 org sudahlah wakakaka

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...