28 August, 2009

667

aBear , tok sir sponsor kor baju kurung nok rayo nie??
(abg , tak nak sponsor baju kurung untuk raya ni?)

Bukae ko , beli doh?
(Bukan ker dah beli?)

Hok tu , pB beli sdiri , bayar sdiri . Hok aBear sponsor mano ado??
(Yang tu , pB beli sendiri dan bayar sendiri. Yang abg sponsor mana ada?)


Hmm ... seratus buleh lar ..... Kalu lebih , tamboh sdiri







100 pun 100 lar. Dari tak langsung . Tak gitu ????

9 comments:

HappyIrfa said...

at least..dah ada jugak yg beli sendiri.yg hok ni lasung xdok buat gapo pun lagi..camner?

imanshah said...

Seratus tu dah buleh beli baju hok comey2 kan..orang laki punyer baju pun murah je..tambah2 yang readymade 49 hinggit je

xiiinam said...

Okey la tu...
Boleh dapat sepasang baju hok comey...

KAMATO said...

RM100 tu kalau beli baju kurung kedah boleh dapat 3 pasang tu

kakLuna said...

byk tu rm100 :D

jamri said...

memang la kalau beli Kimono memang tak cukup seratus tu, mintak lagi kat abe yea...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

ok laa tu 100..beli yang rm50, dapat 2 helai dos :)

Zareda Norman said...

PB

100 pun 100 lah.. rembat aje..

abanglong said...

hehehe...kira ok laa. but honestly... tak cukup tuh !!! ghayo stahun skali. 100 bagi ngan 12 bulan bagi ngan 30 hari sebulan... berapa sen jah tu sari. !! mintak lagi !!!
.
.
.
.
.
hehehe versi provoke nih. kem salam kat cik abey yer.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...