14 September, 2009

686





Tetamu hari sabtu yang lepas.
Insyaallah , mereka sekeluarga akan pulang ke Bahrain semula pada 23hb September nanti.
Tak sempat lah nak beraya sebab masa tu pB masih lagi di Kota Bharu.

Gambar menu utama tak sempat nak ambil pun.

Bilangan kanak kanak
Anak pB 4 perempuan.
Anak adik 3 lelaki.
Anak Mr Z dua lelaki dan seorang perempuan.
Dan dia juga bawa anak sedara , sorang.
So ,total kanak kanak ialah 11 orang.
Masuk orang tua , semuanya 18 orang ..

Penuh rumah.
Tapi seronok ......










13 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

meriahnya berbuka ramai2...tak merasa lagi berbuka ramai2:(
mkn nasi kerabu plak..perghhh

~0~ said...

meriah btol kak bukak posa reramai gitue...havoc...eekekekke

TokNabe said...

Yang lain2 okey je wajah tu.. kenapa yang sorang tu nampak kelabu je.

zino said...

meriah bila beramai2 tu... tapi apasal la ada gambar yg kabur.. salah cameraman ke? hehe

Webmaster@Echam said...

Erkkk... sembunyi rupa sebenar nampak.. hahhahah

HappyIrfa said...

tetamu jauh rupanya..
bila lah nak rasa nasi kerabu kakpb nih?

risanur said...

bestnye buka pose ramai2...meriah dan ceria je...bila nak jemput risa makan nasi kerabu kak pB plak :)

pB said...


RISANUR
Memang ceria , memang meriah. Lauk pauk berjalan aja...

Insyaallah, kalau satu hari kak pB buat lagi , kak pB jemput RisaNur dtg umah akak...





IRFA
Jauh sgo'tie. mengidae' doh kor ????

Widget.my said...

Widget oghe klate kat sini http://malaysiawidget.blogspot.com

cikdinz said...

best dapat kumpul ramai-ramai..

sya said...

Best tu buka puasa reramai

Mak Su said...

ooh, tak de ler beraya kat sini

maiyah said...

salam.. wah, itu yg seronok kan bila makan beramai2 :)

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...