06 October, 2009

702

Tak ke tak CERDIK namanya

Marahkan seorang

Tapi orang ramai yang tak ada kena mengena , terkena tempiasnya.


MARAHKAN NYAMUK , KELAMBU DIBAKAR

17 comments:

shafarina said...

ye

setuju

~0~ said...

memang xpatut...kejam tue namanya kak...

kasi lempang itu olang...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

jangan kiter tak CERDIK sudah lah yer kak..biarlah tak CERDIK tu terjun dengan labu2nyaa

Yunus Badawi said...

Marahkan nyamuk sembur aje pakai shieldtox....

seri said...

biasalah terkadang terlepas LASER...x leh control.... Tapi kalo terkena kat batang hidung sendiri marah membuak2 kat orang itu...

HappyIrfa said...

bakar jelah,pastu beli kelambu lain.hehe (maaf jwpn x menepati kehendak soklan)

atty's said...

tu kena PIKIR SENDIRI tu ..hehehee..
tak pk perasaan org...org cenggitu..

zino said...

kadang2 bagus macam tu.. supaya kesalahan yg sama orang lain jangan buat..

senang cerita tembak semua.. yg buat salah memang le kepanasan yg tak buat salah pun kena juga.. telan je lah..

hehe

KV said...

jgn plk org yg membakar kelambu tu lemas dlm asap.

catz_mafia said...

Kak pB,
Emm.. dah selalu kena.. tp xbleh agak juga Ana ni nyamuk ke kelambu.. hehe..

Tie said...

Kalau bakar kelambu, tentu lebih banyak nyamuk datang menyerang.

Bapak said...

jangan layan orang x cerdik, nanti kita pulak yang terikut-ikut...

en_me said...

dah terbakar blommm.. ehehe

Mummy Rizq said...

pandai... memang pandai!!

manlaksam said...

Mungkin kepala otak dia tengah serabut memikirkan duit yang dah habis semasa raya hari tu.
Gaji lambat lagi.....

ummu Masyitah said...

salam perkenalan pB,

memang tak cerdik sebab nyamuk kelambu dibakar.pulak tu kalau kelambu tu pula kelambu kesayangan atau milik sendiri...tambah lagi, kelambu tu dahlah milik orang yang kita sayang, mahal laks..

selalu juga berhadapan dengan situasi ni..hai entahlah

oghe said...

marahkan nyamuk... kelambu dibakar...

sebenarnya kita diajar dan disuruh utk mengenal pasti di mana masalahnya...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...