02 October, 2009

699







Tok Ma dengan adik beradik nya

pB dengan sepupu sepupu pB.
pB yang paling OTAI


Kakak dengan sepupu pB.
Yang belah kanan kakak tu , student Uitm.
Atia ...



Family belah Tok Ma
Jarang dapat berkumpul begini

Posted by Picasa

10 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

dah tak blur gambar yer?? :)

~0~ said...

wah...kak...meriah nye...heheheh

TokNabe said...

Time raya ni boleh berkumpul ramai2. Boleh kenal mana saudara mara. kalau tak belanggar bahu pun tak kenal saudara mara.

pB said...


TOK NABE
Ja'rae ja'rae buleh lagu ni sebab tok ni duduk di Tega'nnu.





~O~
Memang meriah. Yang tak tahan tu , pB tak ingat semua nama sepupu yang kecik kecik tu

pB said...


E.L.I.S.S
He he he

Che Ma said...

wah sungguh meriah... seronok dpt berkumpul reramai...wpun jarang jumpa tapi selalunya tetap mesra kan.

wei hari ni entry bergambar le kita... cm pun baru upload gambar jugak...

HappyIrfa said...

ramainya..sib baik muat masuk gambar.hehe,bukan senang nak kumpul semua.betul tak?

Tie said...

Wah !! Penuh satu rumah !! Seronoknya... mesti kecut tangan dok basuh pinggan, ekekeke.........

oghe said...

Wah meriahnya.... mesti best kumpul ramai2..

atuk & nenek ambo semuanya dah meninggal... susah la skit nak kumpul2 ramai2 mcm dulu...

chekgu BaniHassim said...

ramai jugak...meriah...
the more the merrier...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...