23 November, 2009

739

Pernah tak you all pergi kenduri kawin , anak kawan satu syarikat (lain department lain pejabat) you all


Pukul 12 tengah hari dah sampai dewan , jumpa tuan kenduri , salam isteri tuan kenduri ,

then gie beratur , ambik nasi beriani , dok makan dengan family

pas tu , mai kawan kawan lama yang memang dah lama tak jumpa

borak sampai tak ingat dunia

tangkap gambar mengalahkan photographer profesional (mentang mentang you all guna SLR)

lepas tu , you kena beredar sebab lepas tu ada lagi satu jamuan makan makan

keluar ikut pintu kecil tepi dewan , terus masuk kereta

pertengahan jalan , hati rasa semacam jer


rasa macam tertinggal benda jer kat dewan tuuuu



Bila ingat ingat balik , baru ingat




YOU




lupa nak jumpa sekali lagi tuan dan puan kenduri dan paling penting




LUPA NAK BAGI DUIT HADIAH ..........



pssttt...
rasa macam nak masuk kan kepala dalam handbag .....
sib baik ada member lagi yg belum siap makan.
Called member tu dan kirim pada dia jer dulu

14 comments:

naz ilyn said...

salam... ngelat ekkk... tak pernah pulak lupa sentiasa standby awal-awal harap-harap sangat kalau makan kat luar lupa nak bayar terus jer balik... hihihi tu nak kena pelangkung tu...:D

Kak Elle said...

oh oh belum pernah buat begitu lagi da hopefully tak akan terjadi...

pB said...


KAK ELLE
pB harao inilah yang pertama dan yang terakhir kali. Malu sihhhh !!!!

pB said...


NAZ

Salam

Tak ngelat pun , memang lupa. Tak tahu naper buleh luper...Ang Pau memang dah standby dah.Memang dah selit tepi handbag pun. Tapi tulah...

Erna said...

salam pB..nasib ada kawan yang belum balik kan...harap2 tak terjadi lah lupa cam tu..walaupun sekarang ni akak dah banyak lupa..kejab lupe letak barang kat mana..kejap lupa kunci letak kagt mane..he he..dah meningkat usia camtu le kan...

yushida03 said...

ambo selamba jer gi makan pastu balik. penah buat.

zino said...

kalau tak sempat pos kan je hehe

maiyah said...

ekeke.. masuk kepala dlm handbag nanti lagik org nampak

takpelah pemberian ikhlas kan.. tuan puan rmh tak sedar kot :D

AZANI said...

pernah juga pB, kita tepon minta no bank akaun....kira salam keruj jugaklah tu

pB said...


AZANI
Hi hi . Ingatkan pB sorang jer. Yelah sekarang byk cara untuk salurkan duit sumbangan tu.

pB said...


MAIYAH
Nanti lagi orang heran pulak.

Kalau tuan umah tak perasan , tak lah rasa bersalah sangat.





ZINO
Masuk MayBank pun boleh.





YUSHIDA03
Lagi terror

pB said...


ERNA
pB pun selalu lupa. Kalau pagi pagi kat umah tu , selalu bising suruh budak budak cari tudung , cari beg ...

Yunus Badawi said...

Lain kali masa sampai tu siap2 salam cangkuk terus.

Mazudi said...

psstt... ayah pengantin tu bukan perasan pun. Tak yah la nak rasa bersalah. hahah

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...