02 February, 2010

790


Latest present from aBear ....


Walaupun simple
tapi
pB


Love it so much ...
Thank you , my love

31 comments:

Mak Su said...

cantik, simple in design but meaningful :)

Pak Man laksam said...

cantiiik.......

~0~ said...

wah...mmg romantik abear nie...hehehhe

maiyah said...

romantiknya.. mmg cntik

pB said...


MAIYAH

Akak yang pilih sebab tu cantik..

Hik hik hik

pB said...


~O~
Nanti kak pB balik , bagitau pada dia yang ~O~ cakap dia romantik ...

pB said...


POK MAE
Mu'ghoh jah Pok Mae

pB said...


MAK SU
Hadiah 'tertunda' sebenarnya Mak Su.

risanur said...

cantik yea...sambutan anivesary ke??

pB said...


RISA
Bukan , bukan. Aniversary bulan Mac. Ini hadiah hari jadi tahun lepas.

shafarina said...

ina likes this post :)

aNIe said...

Pb...'my love' yang mahal tu...ehehehe

pB said...


KAK ANIE
Sib baik aBear tak baca blog pB. Kalau dia bacaaaaa ...... malu guaaaa

pB said...


INA
Hik hik ...
kak pB suka kalau ada yang suka n3 nie

Yunus Badawi said...

sukalah hati tu. Sedang berbunga2 hehehe

Siapa kata aBear tak romantik? Cuma mungkin spt kebanyakan lelaki Malaysia dia tak pandai nak pamerkan ngeh3x

The Embroidered Home said...

BESTNYA...

tunbegia said...

siapalah tidak sayang isteri,

salamm,

tchersally said...

auw!!! rasa2nya projek tanaman akan menjadi nih..hihihi..

TokNabe said...

:) kena lebihkan senyum tu.

AZANI said...

salam pB,
semoga aBear dan pB berbahagia.

OO said...

yang paling mahal tu bukae rego..tapi sapo hok buwi..priceless la hok tu :-)

Diarihatiku1976 said...

cantiiik.......

MOKCIK AZWA said...

bestnya dapat hadiah hari jadi..pilihan sendiri, tapi dibayar oleh sidia hehehe..

relevan said...

Lawo gelang..!mahal ke dok ni?..

pB said...


RELEVAN
Dok la mahal mano pun. Orang kata 'affordable'




MOKCIK AZWA
Mana demer hilang ?? Lama tak nampak. Sekali sekala boleh lar kan. Kalau tiap tiap bulan , bengkok aBear.

Ordinary Superhero said...

Ni hadioh sebab tok brona ko? He heh he

pB said...


O.S.H
Rasonyor aBear tok ingat doh janji tu. Lagipun pB raso pB tokleh tuntut hadioh tu. Sebab banyok kali doh bronaaa...





Dairy76
Simple jer. Tks.






Kak Wani
Betul tu Kakkkk...Tapi syok jugok kalu tibo tibo dio bowok kelik tanpo pB gie pilih atau mitok. Kiro ala-ala surpriseee gituuu.


Ni orghe kato 'bui betis nok poho'

pB said...


AZANI
Salam kembali. pB juga doakan Azani dan keluarga bahagia sokmo




TOKNABE
Sakit doh' kenggggg nieeee dok seng'gehhhh....






SALLY
Hik hik hik. Doa doalah yerrr

pB said...


TUN
Betuk tu..Selamat Datang ke Blog pB.




MAK LANG
Murah jer , Mak Langgg

pB said...


YUNUS BADAWi
pB tau dia sayang pB. pB pun syg jugak kat dia. Rasanya tak romantik pun tak perlah. Asal pB selalu di hati dia.

PINATBATE said...

isyy..isyy..isyy..
daku rasa jeleoslah pulokss...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...