796


Semalam datang mood rajin.


Ayam ada.

Bawang goreng ada.

Susu cair ada.

Rempah kuzi pun ada.


So , masak kuzi ayam ler nampaknya.


Kuzi ayam ni , pB prefer makan dengan roti.

Kalau nasi , pB kurang sikit.

Seronok tengok anak anak makan.

Hari ni , di pejabat

LETIHHHHH.

Bukan letih fizikal

tapi letih MENTAL .

Lama - lama rasanya boleh jadi sakit jiwa pB.

Comments

ima said…
salam pb,nampak pun dah sedap kuzi ayam tu...hehe bolehlah ajarkan!

kenapa penat sampai cam tu sekali...
Yunus Badawi said…
tiba2 rasa lapar walaupun dah makan tengahari huhuhu
e.l.i.s.s.m.i.e said…
x pernah buat kuzi.nak resepi boleh?
~0~ said…
kuzi mmg sdap...kalo kuzi kambing lg sy suke...
pB said…

~0~Memang sedap. Tak lah susah mana pun , cara masaknya.





ELLISMENanti kak pB emailkan .
tchersally said…
sedappppnya nampak..mkn dgn roti jala pergghhhh..
Rumah Kuning said…
kalau dah masak kuzi tu, memang betul2 rajin le Pn pb kita.hehehe
maiyah said…
x bape tau hal masak ni, baru dgr nama kuzi heee
Zareda Norman said…
zar tengah perangat rendang rusa.. kuzi ni ada manis manis sikit kan..
Kunang-Kunang said…
salam PB, wah best tu. Akak pun naklah resepi masak kuzi tu boleh,
email akak hanim53@gmail.com

PB kerja akan jadi senang kalau kita cuba menerimanya dengan senang. Itulah yang selalu akan buat semasa masih bekerja dulu.
TokNabe said…
Sekarang ni musim panas kekadang memang letih badan, letih minda. kalau ada peluang berehat2 kat tepi air terjun seronok ni.. hilang letih.
MOKCIK AZWA said…
kuzi ayam...wallahh...mesti sodap tu...

Popular Posts