809



Pernah tak




disebabkan anak




u orang




bertekak






laki bini ???

Comments

idahani said…
pb, ada gak tapi bukan selalu kot selalu, x tau r nak kata apa..
Zaki said…
ada sokmo....
~adeQ~ said…
ada jugak...tapi last2...buat tak tau jek...beralah....
e.l.i.s.s.m.i.e said…
selalu sebab bapak dia asyik ikut jer anak dia buat perangai.haihh..

kak, mana nak cari telur burung merpati kat KB?oghe nak gi KB esok neh.outstation.
hazila said…
Jangankan pasal anak, takde pasal pun cari pasal nak gaduh. hahahaha...gaduh gaduh mengada gitu...
tasekM said…
pernah kak.
pernah......

kadang-kadang kaum bapa-bapa ni suka sangat manjakan anak-anak
Yunus Badawi said…
tengok tu. Kebanyakan komen menyalahkan bapa bila bergaduh suami isteri pasal anak. Bapa ini selalu manjakan anak sbb susah nak bela dari kecik tau (walaupun yg banyak berkorban tu ibunya hehehe).
umi ameer said…
biasa sgt..
MOKCIK AZWA said…
Selalu ... huhuhuhu

cuma skang ni, bila abe marah2 dgn anak2, mokcik biarkan jer. Pehtu mokcik pun diam2 gi pujuk anak..maleh dah nak gaduh2 dah tua2 nie.
Mak Su said…
pernah.... layanzzz
Webmaster@Echam said…
saya PERNAHHHHHH!!!!! hehhehehe
maiyah said…
i xde laki huhuuu
pernah jugak PB...
tapi biasanya salah seorang kena mengalah.atau sambil melawak..jadi anak pun tak peraasan
rasanye macam tak pernah, sbb saya..kalu cik abam maroh anok, saya diam...bila saya maroh anok2 plok,dio pom diam....masing2 tak sker bagi nasi tambah, sbb bagi saya...kalu salah sorang marah anak, sorang lagi better diam...nanti apa yg di tegur or di marah kat anak..tak sampai...

anak2 nanti makin bengang plok...sbb kalu saya..kalu mak saya marah saya..pastu nanti ada orang yg tukang tambah marah....hati yg tadi elok2 terima apa yg mak marah..jadi menolak and 'nyekit' plok.mcm org teganu kata...hehehe....

w/p kdg tu ada things yg saya tak baper setuju ngan my spouse pasal marah anak..saya diam dulu, nanti2 baru saya luah.
Che Ma said…
alahai adik buat la entry baru....

cm selalunya malas dan tak suka gaduh jadi kami berdua jarang gaduh atas sebab apa pun... cm anggap ia satu strategi yg boleh diguna... tapi hati kena kuat utk fikir positif la.. kena selalu cakap pada diri sendiri tak payah nak kecik hati , jgn ambil hati bila berlaku sesuatu yg kita tak suka selalu anggap hubby tak sengaja atau terlepas cakap... selalunya kejap je hilang rasa kecik hati itu...

kalau pasal anak selalu cm je yg marah anak... ayah dia mana ada masa sgt dgn anak so asyik manjakan anak je...errkkkkkkk arrragggh...
Leney said…
HEHEHE...saya pun pernah...normallah rasanya...

Popular Posts