808

Ini cerita yang tertunggak.

Sepatutnya ditayang pada minggu lepas.

Tapi , tak perlah ...

Asal ada , kan.





We all when to Taman Burung.

Tiket ,harganya

tak lah semahal nak masuk Aquaria tu.



Dewasa dikenakan bayaran sebanyak RM 15.

Kanak kanak pula sebanyak RM6.

Itu semua kerana kita ada MyKad.

Kalau tak ada kad tu , lagi mahalllll.

Diskaun lagi RM6 sebab ada Jaya Jusco kad.

So semuanya RM 62.






Dua beradik ni berposing depan entrance











Bersama dengan Burung Merak.






Feeding time ...


Sila bayar dua rial untuk susu dan kuaci.



Show timeeeeeeeeeeeeee


Angin elok, senyum manjang jer.


Candid !











Antara burung yang ada disitu.
Nama ???
Kena cari sendirilah nyer



Sessi bergambar dengan burung burung.
Kecut perut jugak ....

Takut dipatuknya hidung...
Tak pasal pasal ada sebab nak buat
plastik surgery repair hidung
yang tak berapa mancung nie.






Pesanan untuk yang teringin nak menjelajah
Taman Burung ni ,
sila gunakan alas kaki yang sesuai ....

Kalau tidak , asyik asyik berhenti , urut betis.
Tidak pun , akan berjalan kaki ayam.

Comments

cikgu_math said…
jinaknya.....
boleh tangkap ke tu??
tchersally said…
comeynyo gambar2 niiii..especially yg last tu..auw!!
Yunus Badawi said…
Dah lama tak melawat taman burung ni. Dulu masa DBKL yg kendalikan selalu juga masuk situ sbb bayaran RM3 aje hehehe
Mr PenyuBiru said…
ni kalu bawak anak aku, asyik sebut "bird.."... "bird..." je la . hehe
kakpah said…
kakpah selalu bawa anak-anak tadika pegi trip kat taman burung ni. senang nak jaga sambil dapat melihat pelbagai jenis burung..
~0~ said…
cantik gambarnya kak
pB said…

~0~
Gambar ni semua aBear yang ambil.
pB said…

KAK PAH
Tempat tu luas. Sesuai sangat untuk kanak kanak yg sedang membesar.
pB said…

MR PENYU
Bawak, jangan tak bawak .....

Nanti jadi mcm iklan tu

burung apa ?
burung apa ?
burung apa?
pB said…

YB
Lepas ni kena bawak Adam. Mesti dia suka. Gagak ALBINO pun ada , tau.
pB said…

SALLY
Orang baru belajar. Banyak lagi yang perlu dipelajari.
pB said…

CIKGU MATH
Jinak merpati... Tengok buleh. Tapi tok leh i'ghat.
KAMATO said…
Saya dah lama tak ke situ, gambar2 tu memang cantik
umeboshi said…
hamboi! gambo yg paling bwh tu.. hehhe..
MULAN said…
oohhh.. best ni... anak2 mesti suka...
risanur said…
mcm menarik je...rasenya hmpir 10 thn tak jejak tmn burung ni...caru la nampak muka kak pB :) comeyyy...
mother of two said…
patuk hidung pun takpo...abe pb saye jugok deh... syok jugak yer taman burung nie.

Popular Posts