04 March, 2010

815

Dulu , masa nak masukkan Astro kat pejabat nie, semua setuju nak sumbang sikit duit untuk bayaran bil.

Tapi sekarang , yang tetap dok sumbang tiap tiap bulan , cuma 3 kerat.
Yang dua kerat lagi tu , diam terus.



Arghhhh .......

7 comments:

aNIe said...

Larrr...tgk nak...bayar takmo pulak eh...len kali tutup mata diorang tak payah bagi tengok...

Kak Nora said...

Kerat-kerat dia orang tu. Kejamnya!!!

Mak Su said...

bubuh langsir kat tivi tu, jangan kasik depa tengok ;p

Erna said...

memang la pb..macam tu la selalu nya..

Zareda Norman said...

buat list, dan mintak bila dapat gaji.. sapa dah bayar tandakan pas tu tampal kat board biars umer tengok sapa tak bayar...

Kunang-Kunang said...

Memang susah menjaga anak yang sedang meningkat remaja ni. Yang perempuan susah cara perempuan, yang lelaki susah cara lelaki.

Kita guna cara "main layang-layang", bila agak tinggi terbang, kita tarik perlahan-lahan, jang disendap nanti terputus talinya.

Kunang-Kunang said...

Sorilah PB, akak silap N3 menjawab rupanya.

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...