817


Genab 15 tahun kami berumah tangga.
Pelbagai cerita , pelbagai kisah telah kami lalui.
Gembira , sedih , keciwa , bahagia semua telah kami rasai.

Perkahwinan umpama kain putih.
Kitalah yang bertanggung jawab keatas kain putih tersebut.
Jika dijaga dengan elok , maka kain putih itu tetap akan bersih walau sudah berabab usianya.
Namun , jika tidak dipelihara dengan sempurna , kain putih itu akan kotor walaupun dengan kehadiran segaris garisan hitam.

Tiada kata kata romantik dari si dia.
Tiada hadiah istimewa dari si kekasih.

Mungkin sidia telah pun melupai tarikh keramat ini.

Hanya akan menunggu dan menunggu tanpa berkata apa apa.

Comments

Zareda Norman said…
PB selamat ulangtahun yg ke 15

jangan tunggu sound direk jer... :)
maiyah said…
slmt ulngthn.. surprise kot utk ucapan plus hadiah lagik
OO said…
HAPPY FIFTEENTH!

Hari ni Da gi beli kkakah pah wak cake sutir ko..(abear suko makae cake dop?) dok pong mmasok kueh/lauk favourite dia with all the necrssary deco..musti dio terharu..

semoga rumahtangga Da dan kita semua sentiasa dirahmati Allah.
tchersally said…
tahniah pB..

dan..tuuuunnnggguuu..nanti ade la tu ucapan dr En Suami tuuuu..
kakcikseroja said…
Selamat menyambut ulang tahun perkahwinan pB. Semoga terus berpanjangan jodoh kalian ke akhir hayat. Semoga juga sentiasa di dalam limpah rahmat dan kasih sayangNya. :)

Usah berkecil hati andai sidia lupa pada tarikh itu kerana ingatan seandainya sekadar untuk mengambil hati tanpa disertakan kasih yang suci, tetap juga tidak beerti... Yang penting pB dan dia saling mengasihi atas redho Illahi.
Kak Nora said…
Happy 15th weddng annivesary, pB. Betul pesanan kaksikseroja.
shafarina said…
Tahniah Kak pB.. semoga sabar dan tenang menghadapi alam rumahtangga :)
Sha said…
Salam:)
Tahniah.... semoga lebih bahagia dihari mendatang. Slmt ulgthn ke-15. Amin
nurazzah8 said…
Salam PB...happy anniversary ... jangan mengaharap dalam diam.. nanti sendiri yg kecewa... cakap direct jer...
ima said…
happy anniversary..semoga berbahagia untuk selamanya...
happy anniversary....kak pb and abear (eh,panggil abear jugok,heheeh)

semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. ameen.

kak pb masuk 15 tahun doh deh? sayo baru nok masuk 10 tahun.
Uncle Lee said…
Hi PB, congratulations! Outstanding! Wishing you many, many more with lots of good health and laughter always, Lee.
ibuVouge said…
Salam
wah dah 15 tahun..tahniah kak pb

err tulung bg email ye kak!
nak invite ke blog iv
email iv
aina_nailofar<@>yahoo.com
tq
Che Ma said…
adik weii... kalau anniversary cakap aje sbb itu hari berdua... drp pendam baik royak je" abear ni hari anniversary ke 15... .." setel segala

Happy 15 Anniversary.... semoga sentiasa bahagia... kain putih tu kalu lukis corak batik pun cantik jugak kan kan...

Popular Posts