23 March, 2010

828


Selagi pB boleh bersabar, pB akan bersabar.


Tapi ketahuilah , tahap kesabaran pB ada had nya .


Selagi boleh bertahan , pB akan masih di sini.


Tapi sekiranya pB hilang sabar, memang pB akan "hilang" dari sini .....


Dan


pB juga tahu , jika pB "hilang" dari sini


Tiada siapa pun yang akan merasai "kehilangan" pB .

12 comments:

hazila said...

Sabar je lah. Kadang kala ada manusia yg buat sesuatu perkara tanpa memikirkan perasaan org lain. Selagi boleh bertahan, anggap je lah diorang tu langau....

Ummi batrisya dan damya said...

betul tu Pb selagi boleh bertahan, bertahan

ummi kat tempat keje pun tak best, ummi hanya buat keje sendiri aje, selagi ummi sabar, ummi tunggu, kalau dah tak sabar, memang macam pb kata "hilang" dari situ :)

maiyah said...

knp ni, jgn mngalah.. tarik nafas lepaskan hehe 0

risanur said...

risa care kalu kak pB menghilangkan diri...

zue said...

apa yg buat pb smpai hilang sabar ni...smpai nak hilangkan diri pulak.
byk2 kan muasabah

TokNabe said...

Guano pulok ni.. berkias semace.Kalu ada gapo-gapo kena buat kecek kiro...cari jale penyelesaian.

kak anie said...

Sabarlah PB...kerana orang yang sabar sentiasa akan mendapat nikmat kesabaran itu nanti

Yunus Badawi said...

eh semalam ingat dah ok?

kakpah said...

cam merajuk jer...

~adeQ~ said...

kak kalau boleh buat diri ni invisible...dah lama buat...semua org akan mengalami masalah mcm tu, cuma kita ni insan biasa....apa yang mampu...sabar....marah itu api....

Rohaniah said...

pilih utk pikir yang baik ajer...kalu ado hok tok baik, cuba tukarkan jadi baik untuk kita...insyaAllah...

adanz said...

oooh patut la private dua tiga hari lepas.... tatau nak gaga mano...

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...