31 March, 2010

834


APA YANG U ALL FIKIR BILA TENGOK GAMBAR INI ....

16 comments:

Mr PenyuBiru said...

lampu meja. betul tak tipu. :D

kak anie said...

Akak nampak macam2...hehehe

idahani said...

pB..memula terus ke lain tp tgk betul2 lampu..pehtu pk ke lain, lain lak nampak..kakakakaka..

kakcikseroja said...

lampu meja di tepi dinding.. :)

Scorpion61 said...

Sekali pandang nampak semacam je.. 2x pandang baru nampak yg betul punya n 3x pandang dah nampak kelain plak..:-))

Yunus Badawi said...

Penyu tu mmg nampak lampu meja tapi aku rasa otak dia fikir lain hehehe

psst - pB fikir apa bila nampak gambar ni? Jgn tipu tau

Hidier said...

aku nmpak gelas wain....

Sha said...

salam:)

sekali pandang tut... tut.... tapi dua kali pandang dah sah lampu mahal tue....

achik said...

lampu meja.. :)

maiyah said...

lampu meja le tu

Pak Man laksam said...

Dari jauh nampak macam benda lain.....bila dekat nampak benda lain.

Aku Bukan Bidadari said...

gambar muntut

relevan said...

Gambar Gunung Senyum tu..

Kunang-Kunang said...

Salam PB, terus terang mula2 tengok, mata juling sikit.

Tengok betul2, lampu.

Kujie said...

hehehe..mata tengok lain..otak fikir lain..

Angah said...

kita nampak apa yang kita nak tengok

sapa yg tak nampak celah kangkang masa first time tgk mmg tipu la haha

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...